Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
). Achter onze huidige (Audi Q7) heb ik hem niet meer geprobeerd want toen was ie al lang en breed verkocht. Weet niet of het er wat mee te maken kan hebben ofzo? Ik geef het maar mee! hanny_jelke schreef:wij hebben zelf een Atec starline diamond maraton.
nooit problemen mee gehad.
mijn man werkt daar.
en kan je dus wel vertellen dat de levertijd vaak langer is als ze zeggen omdat de matrialen vaak telaat binnen zijn daar
ikke schreef:hanny_jelke schreef:wij hebben zelf een Atec starline diamond maraton.
nooit problemen mee gehad.
mijn man werkt daar.
en kan je dus wel vertellen dat de levertijd vaak langer is als ze zeggen omdat de matrialen vaak telaat binnen zijn daar
Dat siert het bedrijf niet! Wordt het dan niet eens stilaan tijd om de leveranciers achter hun broek aan te zitten?
Ik kwam laatst de 3-paardsversie tegen (totaal andere constructie dan wat ik van Atec gewend ben) en dat railsysteem voor de tussenschotten wat daarin zit, doe mij daar eens een prijsopgave van.
Carolien007 schreef:Bedankt voor de reacties.
Hier op stal staat ook een 2 paards van Atec, is nu 9/10 jaar en ziet er ook echt nog super uit, vandaar dat ik hier naar aan het kijken ben.
Ik heb begrepen dat de 1,5 niet meer wordt gemaakt, het zal dus een ruimere 1,5 (1 3/4) worden met zadelkamer zoals het er nu naar uit ziet.
hanny_jelke schreef:Carolien007 schreef:Bedankt voor de reacties.
Hier op stal staat ook een 2 paards van Atec, is nu 9/10 jaar en ziet er ook echt nog super uit, vandaar dat ik hier naar aan het kijken ben.
Ik heb begrepen dat de 1,5 niet meer wordt gemaakt, het zal dus een ruimere 1,5 (1 3/4) worden met zadelkamer zoals het er nu naar uit ziet.
de 1,5 paards wordt nog wel gemaakt de 1 paards is er wel uit
hanny_jelke schreef:Carolien007 schreef:de 1,5 paards wordt nog wel gemaakt de 1 paards is er wel uit
Ik heb vandaag van 2/3 dealers vernomen dat de 1.35m niet meer wordt gemaakt. 1 paards wist ik al wel.
Memuska schreef:@ Sabbientje: zou het kunnen liggen aan welke auto je hebt? Achter onze vorige zwieberde het als gek (Toyota 4-Runner) en achter die van schoonma was ook geen succes (Mitsubishi L200, maar da's eigenlijk ook gewoon een rijden wrak dus telt sowieso niet). Achter onze huidige (Audi Q7) heb ik hem niet meer geprobeerd want toen was ie al lang en breed verkocht. Weet niet of het er wat mee te maken kan hebben ofzo? Ik geef het maar mee!