Afspraken met een sponsor?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

trisca

Afspraken met een sponsor?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-10 16:03

Hier zijn vast wel mensen die een sponsor hebben. Dan bedoel ik niet ouders of vriendlief, maar een bedrijf he :+

Ik heb iemand die interesse heeft om mij te sponsoren, maar ik heb geen idee wat voor afspraken er dan normaal zijn. Op wat voor manier hebben jullie dat geregeld? Betaald de sponsor de materialen waar de naam op kan? Zijn er verder nog financiele afspraken?

Ik snap heel goed dat iedereen deze afspraken niet zomaar neerzet, dus wil je mij wel helpen maar het niet openbaar maken hoor ik het heel graag per p.b.

Dank jullie wel!

Janneke_Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 16:14

hallo,

Ik heb ook een sponsor. we hebben afspraken gemaakt en een contract ondertekend. Ik ben dit jaar met een nieuw bedrijf begonnen (de vorige is failliet gegaan en deze heeft t overgenomen). Ik krijg een bedrag per jaar, dit jaar is dat geld onder andere om dekjes, dekens aan te schaffen met het logo van het bedrijf er op geborduurd. Ik krijg een jas van het bedrijf met logo erop. Ook krijgen we bestickering op onze trailer. Deze directeur is wat specifieker dan de vorige, hij hecht veel waarde aan waar bijvoorbeeld het logo komt en hoe de spullen er uit zien.

als je nog vragen hebt mag je pb´en
Laatst bijgewerkt door Janneke_Tri op 08-06-10 16:19, in het totaal 1 keer bewerkt

kleinvosje

Re: Afspraken met een sponsor?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 16:17

Ik heb een tijdje een sponsor gehad, dat was mijn baas. Ik kreeg een vast bedrag per jaar, en hoefde daar geen verantwoording voor af te leggen. Mijn paard kreeg de bedrijfsnaam voor zijn naam, ik een jas met logo die het bedrijf toch al had en mijn paard een dekje met logo.

kimmie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 02:58

Hoe zijn jullie eigenlijk aan een sponsor gekomen?
Opgemerkt tijdens een wedstrijd of via een andere weg?

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 11:18

Ik heb het gewoon mijn baas gevraagd hihi!

kimmie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 16:09

kleinvosje schreef:
Ik heb het gewoon mijn baas gevraagd hihi!

Wat super.
Ik ben (nog :o) helemaal geen topruiter, maar ga in oktober starten. Moet je perse heel hoog niveau kunnenn rijden om een sponsor te vinden?

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 16:31

Nee hoor, ik ben in de L1 begonnen! Je moet gewoon geluk hebben hoor, ik ben nu ook weer zoekende naar een sponsor, maar dat wil nog niet vlotten.

kimmie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 16:33

Oke, dank je wel.
Ik ken wel wat mensen met een eigen bedrijfje, dus dat kan ik in de toekomst wel eens proberen :D
Eerst maar eens zin, hoe wij het gan doen in de baan