Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Elsje123 schreef:Ik heb de papieren er even bij gepakt en hier staat het volgende op vermeld:
- Massa ledig voertuig: 560 kg
- Maximum massa voertuig: 1200 kg
- Laadvermogen: 640 kg
Zoals gezegd gaat het om een anderhalfpaards trailer.
Zou er dan maar een paardje van 640 kilo vervoerd mogen worden of toch 1200 kilo?
Neem me niet kwalijk als ik het nog niet begrijp, ik ben blond, snappie?! Beetje traag van begrip af en toe!
Elsje123 schreef:Er staat wel bij bijzonderheden "conversie", heeft dat iets met terugkeuren te maken?
Citaat:'Conversie' op het kentekenbewijs
Staat op het Voertuigbewijs van een aanhangwagen het woord ‘conversie’, dan is het kentekenbewijs uitgegeven naar aanleiding van de omwisseling van een registratiebewijs.
Bij de omwisseling zijn alleen de technische gegevens van het registratiebewijs overgenomen, die bij de RDW bekend waren.
De datumstempel van het registratiebewijs werd op het kentekenbewijs overgenomen als ‘datum eerste toelating’.
EricPrast schreef:Elsje123 schreef:Dat ligt maar net aan van welk bouwjaar deze is en welke motorvariant er in ligt. Het toegestane trekgewicht varieert van 1200 kg voor de 1.8 benzine uit 1997 tot 1800 kg voor de 2.4D 120kW uit 2007.Auto is geen probleem: Volvo V70