Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

cissy schreef:Welkom in de paardenhandel en wandel...![]()
Persoonlijk denk ik dat je heel blij moet zijn dat je het paard niet gekocht hebt. Ik kan niet uit je verhaal opmaken of je hem ook zou laten keuren etc en of je een verkoopcontract zou laten maken.
Maar als deze persoon al op deze manier handelt en het paard zou blijken bij keuring niet goed te zijn dan zou het wel eens een heel gevecht kunnen worden om het paard weer terug te brengen.
En of hij het perfecte paard zou zijn, tja, dat zul je nooit weten, misschien was hij je wel niet gegund....
Ik was denk ik toch daarheen gereden om paard te gaan halen, je had m tenslotte al gekocht, lijkt me sterk dat ie ook al was opgehaald.... dan had die andere koper een probleem gehad....
maar goed, het is gebeurd en ben bang dat je er niks meer aan kunt doen.
Neonlight schreef:En dat is nu ook precies de reden waarom ik geen enkel paard koop zonder aanbetaling die op papier staat, maar er ook geen verkoop zonder aanbetaling. Overigens laat ik geen andere kopers voorgaan, bij mij is het wie het eerst belt, is ook degene die het eerst aan de beurt is voor een bod te doen. Dan kunnen anderen wel tussendoor komen kijken, maar die krijgen van te voren te horen dat ze niet de eersten zijn voor een bod uit te brengen, en die laat ik ook geen bod uitbrengen.