Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

) bij mijn paard hoort blijft bij mij.
.Cinnepin schreef:Ik ben de eigenaar van het paard dus ik heb het paspoort in mijn bezit ( ligt dus gewoon idd thuis bij mij ).
Zolang dit paard van mij is ligt het paspoort ook bij mij
Als ik een pensionstal zou tegen komen waar ik het paspoort moet inleveren maak ik een rechts omkeert

? Ik ben wel de houder van 'mijn' paardje, maar dat komt doordat ik hem lease en bij mij in de buurt op stal heb staan. Daarom is het dus wel verplicht dat ik het paspoort heb en niet de eigenaar, omdat die anderhalf uur rijden verderop woont. Het is volgens mij dus echt onzin dat de pensioneigenaar verplicht is om het paspoort te hebben. Cinnepin schreef:verplicht? wie zegt dat en waar staat dat?
Ik weet dat een paspoort geen eigendoms bewijs is, maar toch, het is mijn paard dus alles wat aan papieren rotzooi ( om het ff zo te noemen) bij mijn paard hoort blijft bij mij.
Ik heb nog nooit mijn paspoorten hoeven afgeven op een pension stal.
Alleen als de da wkam voor entingen en kon er zelf niet bij zijn, maar dan kreeg ik hem gelijk terug! Vind dat een stomme regel