Welk blad is informatief?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sambucca

Welk blad is informatief?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-10 11:58

Hoi!

Ik wil mij graag abonneren op een goed paarden blad. Dus een volwassen blad waar veel uitleg is over rijtechnische zaken, ziektes, verzorging etc.
Ik heb nu al een abonnement op ROS. Maar ik zoek een serieuzer blad. Dus niet een blad om relaxed even te lezen, maar echt een informatief blad waar ik veel kennis uit kan gaan halen.

Wie heeft er een goede tip?

Alvast bedankt! :D

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 17:57

Meeste bladen bestaan uit reclame, wedstrijdverslagen, reportages en informatieve artikelen. Er is volgens mij geen echt blad met heel veel informatieve artikelen.
De Bit is er ook nog en de Hoefslag, maar ik vind ze beiden in de categorie Ros vallen.
Dan ben je beter af als je boeken gaat lezen over de diverse onderwerpen daar heb je denk ik meer aan, de genoemde bladen zijn allemaal om relaxed even te lezen.

Marloes

Re: Welk blad is informatief?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 18:00

Zoals Cissy al zegt zijn er niet echt goed informatieve bladen. Maar dan is de beste wel de Hoefslag, vind ik dan. Heb er zelf een abonnement op, heel veel stukken zijn gewoon relaxed. In elk blad staat wel een artikel over ziektes/voeding/verzorging enz.

Michelle082

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 19:45

Ik heb een vriendin/kennis die voor zo'n blad schrijft. Ik zal eens gaan vragen welke dat is.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 17:37

www.nvvr.info
welliswaar is de VrijRuiter een verenigingsblad, maar het doet qua info zeker niet onder voor de bekendere bladen.