Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
linda_arnold schreef:Naar wat ik weet kan een pony tot aan zijn 8e levensjaar worden gemeten..........
Officieel meet hij met z'n 1.47 als een D-pony, maar is inprincipe een kleine E..........................inmeten wordt wel vaker gedaan in de springsport heb ik begrepen daar een grote D meer voordelen heeft dan een kleine E in het parcour.
Internationaal is bij 1.48.
Ik weet alleen niet hoe dit in België gaat, wanneer je gewoon regionaal start
Wat is de reden dat jij hem opnieuw wil laten meten?
Edit: Zie dat jij 18 bent, start je dan in Belgie niet netals in Nederland automatisch tussen de paarden ivm jou leeftijd

Je krijgt dan een papier waarop de grootte staat (wordt ook ingevuld op hun eigen papier) en daar mee moet je als je het wil laten aanpassen vermoedelijk naar het wedstrijd secretariaat waar ze je, met wat geluk, gaan doorverwijzen/helpen.
Ayasha schreef:In België mag men niet met een pony tussen de paarden starten. Iig niet voor de VLP. Hoe het met de LRV zit weet ik niet.
Je mag hem gewoon opnieuw laten meten, het laatste meetresultaat telt. Je kan daarvoor eens naar de provinciale waar jij bij hoort mailen. Meestal doen ze een maal per jaar een meting op een wedstrijd waar je gratis jouw paard of pony kan laten opmeten.Je krijgt dan een papier waarop de grootte staat (wordt ook ingevuld op hun eigen papier) en daar mee moet je als je het wil laten aanpassen vermoedelijk naar het wedstrijd secretariaat waar ze je, met wat geluk, gaan doorverwijzen/helpen.
eef_juh schreef:Ayasha schreef:In België mag men niet met een pony tussen de paarden starten. Iig niet voor de VLP. Hoe het met de LRV zit weet ik niet.
Je mag hem gewoon opnieuw laten meten, het laatste meetresultaat telt. Je kan daarvoor eens naar de provinciale waar jij bij hoort mailen. Meestal doen ze een maal per jaar een meting op een wedstrijd waar je gratis jouw paard of pony kan laten opmeten.Je krijgt dan een papier waarop de grootte staat (wordt ook ingevuld op hun eigen papier) en daar mee moet je als je het wil laten aanpassen vermoedelijk naar het wedstrijd secretariaat waar ze je, met wat geluk, gaan doorverwijzen/helpen.
tis dat ik niet bij een of andere club hoor :p heb nog nooit wedstrijd gereden, mss eens naar de vlp een email sturen dan

(ik ook niet als 20 jarige) Ayasha schreef:dat de klasseringen die je haalt niet tellen voor de VLP?
Bij de Trens kunnen die wel meedoen vanaf 60 cm. De oudere jeugd die al weer verder staan gaan wel af en toe bij de VOR rijden.