Retour ???

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

tljrtos

Retour ???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-10 10:22

Er valt mij hier op het eenmaal andermaal gedeelte heel vaak op dat er bij staat wegens niet passen,of maar één keer gepast enz.Dan kun je toch gewoon ruilen?Of doen veel winkels dit niet?Bij de zaak waar ik heen ga,kan ik dingen gewoon passen en als het niet goed is terugbrengen.Dat lijkt me toch heel normaal.Je legt toch anders geld toe ?!Ik ben benieuwd hoe dit zit bij andere winkels omdat er dus schijnbaar heel veel mensen verkeerd gekochte spullen niet kunnen terugbrengen naar de winkel.

josie

Re: Retour ???

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-10 11:14

Vaak is het wel zo dat als je iets past en je deken b.v. is daardoor vies geworden, dat een winkel ze niet kan (en wil) terug nemen (voorwaarden winkel).
Daarom raad ik ook iedereen aan, als je iets past op je paard/pony doe er een laken onder zodat je deken of andere artikelen niet vies kunnen worden, zorg er voor dat het ook niet de grond raakt e.d., dan kan het vaak wel terug.

felicity

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-10 11:47

Ik heb weleens gehad. Dat ik een mooie deken had gekocht voor mijn merrie voor op wedstrijden. Ze raakte geblesseerd en niet meer geschikt voor de wedstrijdsport zei is toen verkocht en kocht ik een ander paard. Daar was de deken te klein voor maar kon hem niet meer ruilen omdat ik 4 weken te laat was.

Pally

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-10 11:50

Als het in de opruiming is kan je het ook niet altijd meer ruilen.

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-10 11:54

Waar ik ga doen ze eigelijk nooit moeilijk als iets te snel kapot gaat of het niet past. Zelfs zonder bonnentje heb ik eens iets kunnen terugbrengen.
Heb zelfs weleens een iets vieze deken terug gebracht hebben ze toen ook niets van gezegd.
Ik vind het wel zo fijn om het te kunnen terugbrengen anders kost het helemaal veel geld.

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-10 14:21

Dit onderwerp heeft niets echt iets van doen met harnachement an sich, het gaat meer over de werkwijze van winkels daarom verplaats ik dit topic naar het juiste forum.

HAR-->TAO