Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Alane schreef:wij hebben ook een henra... extra hoog en extra lang...
bevalt super. heeft al een paard in gestaan van 1.85 m en had ruimte genoeg
Richtje schreef:Hier ook de Henra amazone in extra hoge, lange en brede uitvoering. Bevalt super!
Binnenhoogte is 2.25m

maar is lekker hoog en bevalt super!Oakland1990 schreef:Met wat voor auto trekken jullie die grote trailers? Wij hebben er een VW Touareg voor maar die zuipt wel wat liters dan. Bedoeling is dat er later een Peugeot Boxer voor komt, maar dat is niet zeker of dat kan met zo'n grote trailer er achter?
Oakland1990 schreef:Met wat voor auto trekken jullie die grote trailers? Wij hebben er een VW Touareg voor maar die zuipt wel wat liters dan. Bedoeling is dat er later een Peugeot Boxer voor komt, maar dat is niet zeker of dat kan met zo'n grote trailer er achter?
. Ik betaal liever wat meer aan benzine, met de zekerheid dat mijn auto het ruim aankan, dan een net aan combinatie te hebben. thysvisscher schreef:wij hebben een Sluis Olympia, ziet er wat futoristisch uit, beetje als een champignonmaar is lekker hoog en bevalt super!
Volgens mij bestaat het merk echter niet meer :-(
Oakland1990 schreef:Met wat voor auto trekken jullie die grote trailers? Wij hebben er een VW Touareg voor maar die zuipt wel wat liters dan. Bedoeling is dat er later een Peugeot Boxer voor komt, maar dat is niet zeker of dat kan met zo'n grote trailer er achter?