Prijs van stalling voor 1.5 week.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Stitchy

Prijs van stalling voor 1.5 week.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-10 19:37

Hallo,

Over een klein tijdje ga ik in de vakantie gezellig naar een vriendin toe voor 1.5 week. Zij rijd daar paarden op een dressuur stal. Dus ik kan mooi mijn eigen paard mee nemen, nu vraag ik me af wat ongeveer de kosten daar voor zijn. Ik had al gemaild maar heb nog geen antwoord terug dus dat zou ik binnenkort wel krijgen. :) Het is dus de bedoeling dat mijn paard daar 1.5 week staat, brokken neem ik zelf mee aangezien hij slecht tegen veranderingen van ander voer kan. Het is dus slechts de stal het hooi en een paar uurtjes per dag op de wei. En natuurlijk het gebruik van zowel binnen als buitenbak. Wat zijn zo ongeveer de kosten daar van? Omdat ik mijn paard thuis hebt staan heb ik echt geen idee wat de kosten ongeveer zijn.

vanmeekeren

Re: Prijs van stalling voor 1.5 week.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 19:42

Hoeveel betaalt je vriendin per maand? Blijkbaar is er een binnen- en buitenbak. Wordt er voor je uitgemest of moet je dat zelf doen? In welk deel van het land is die pensionstal? Dat zijn allemaal dingen die van invloed zijn op de prijs.
Stalgeld varieert, afhankelijk van die dingen, van E 100,- tot 500,- per maand. Aan de hand daarvan kun je de prijs van 1,5 week uitrekenen.

Stitchy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-10 19:43

Mijn vriendin rijd daar drie paarden voor de amazone, zij betaalt dus niks. Er word voor je uitgemest, en het is in Brabant.

sorrell

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 19:45

Ik heb 2 jaar geleden 20 euro per nacht moeten betalen en vorig jaar hebben kennisen 8 euro per nacht betaald op een andere plek ( andere stal, ander gebied, andere faciltiteiten), dus het hangt echt af van de stal waar je naar toe gaat. Bel ze anders even op en vraag het na voordat je voor verrassingen komt te staan.

knollentuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 19:49

ja zoiets vraag je aan de stal waar je naartoe gaat ,wij kunnen van alles verzinnen maar zij bepalen de prijs... ;)
meestal doen ze de stalling van de maand gedeeld door 30. weer anderen rekenen een apart tarief gewoon per dag en dat zal hoger zijn als de maandlast gedeeld door het aantal dagen.

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 20:53

PP ->> TAO

pieteritus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 21:09

Ik rekende voorheen tussen de 10 en 15 euro per nacht, afhankelijk van de voerbehoefte van het paard en of ze weidegang wilden of niet.
Voor een maand betaal je idd vaak minder dan gasten die even een paar dagen blijven.