Ik heb zelf een trailer die ik wil verkopen, en heb al een andere gekocht die ik vrijdag ga ophalen. Is het een probleem om 2 paardentrailers op naam te hebben staan of maakt dat niet uit?
Waarom zou dat een probleem zijn? Er zijn toch ook mensen met 2 of meer auto's op hun naam? Geen zorgen maken hoor, al heb je 20 trailers op jouw naam staan. Is gewoon toegestaan.
ik zie het probleem ook niet zo, waarom zou je er maar 1 op naam mogen hebben denk je?
Kimnor
Geplaatst door de TopicStarter: 23-04-10 10:21
Ik heb geen idee, ik vraag het alleen maar.... Ik moet namelijk vanuit Gelderland helemaal naar Friesland om een trailer op te halen. Ik zou het rot vinden om daar te staan in Friesland op het postkantoor en ik kan het niet overschrijven omdat ik al een trailer op mijn naam heb...
Maar sorry dat ik deze vraag stelde... blijkbaar bestaan er toch domme vragen.
Een vraag is niet dom omdat het antwoord simpeler is dan je had verwacht Ik kan me heel goed voorstellen dat je je dat af vraagt als je zoiets nog nooit aan de hand hebt gehad. Maar het is dus inderdaad geen enkel probleem.
cissy
Geplaatst: 23-04-10 13:33
ik verwijt je niks, ik vind je niet dom, ik vroeg alleen waarom jij denkt dat het zo is.... Het hebben van meerdere trailers komt niet zo vaak voor, maar is gewoon toegestaan en geen probleem voor het postkantoor Ga m maar gewoon lekker halen, zorg wel dat je legitimatie bij je hebt.
Geen domme vraag, idd. Maar je kan zoveel auto's, trailers en aanhangwagens op je naam hebben staan als je maar wilt, zolang je maar netjes wegenbelasting/verzekering betaalt (of ze natuurlijk op laat schorten).
ikke
Geplaatst: 24-04-10 10:05
pieteritus schreef:
Geen domme vraag, idd. Maar je kan zoveel auto's, trailers en aanhangwagens op je naam hebben staan als je maar wilt, zolang je maar netjes wegenbelasting/verzekering betaalt (of ze natuurlijk op laat schorten).
Ehm, en die auto's APK laat keuren
Kimnor
Geplaatst door de TopicStarter: 24-04-10 10:12
Bedankt voor de antwoorden. Gisteren een wereldreis naar Friesland gemaakt Heb de trailer direct meegenomen, ben er blij mee!