Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Akhal_Teke schreef:De mijne heeft dat ook. Ik heb het idee dat het bij haar angst is. Als ze er uit komt is ze ook erg nat. Ze loopt er echter wel zonder problemen in.
Meer ruimte geven gaat niet, ze staat er niet alleeen in. (Nee, het ligt niet aan het andere paard, dat is niet altijd dezelfde)
Ibbel schreef:Hoe plat ga je door de bochten met de auto? Maw, rij je écht wel stapvoets als je een bocht of rotonde omgaat, of denk je dat dat met 30 km/u of harder ook wel kan?
Is er verschil tussen tweepaards en anderhalfpaards?
Als je paard bij stapsvoets rijden en zowel in een anderhalf als in een tweepaards iedere keer omvalt zou ik 'm eens laten controleren op evenwichtsproblemen/rugproblemen/ataxie.
MSVW schreef:Ibbel schreef:Hoe plat ga je door de bochten met de auto? Maw, rij je écht wel stapvoets als je een bocht of rotonde omgaat, of denk je dat dat met 30 km/u of harder ook wel kan?
Is er verschil tussen tweepaards en anderhalfpaards?
Als je paard bij stapsvoets rijden en zowel in een anderhalf als in een tweepaards iedere keer omvalt zou ik 'm eens laten controleren op evenwichtsproblemen/rugproblemen/ataxie.
we rijden zo voorzichtig mogelijk met haar anders komt ze hellemaal niet meer heel de trailer uit!