Paardentaxi -> ABPaardentaxi, ervaringen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_Marinke_

Paardentaxi -> ABPaardentaxi, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-10 20:14

Hey Hey,

Eind april kan ik m'n trots naar zeer waarschijnlijk ophalen op z'n vertrouwde plekkie (agosh), en wordt hij gebracht naar de grote kleuterschool (ofwel, {grote} opfok).
Hij komt dan ook een stukkie dichterbij mijn huis te staan, en het is een prima opfok..

Had alles al goed van te voren geregeld qua vervoer e.d. (bezit helaas zelf niet over een EB rijbewijs, en flink wat tegenslagen gekregen en daardoor nog steeds m'n B rijbewijs zelfs nog niet.. |( had een kleine hoop gehad dat ik hem zelf kon rijden maar helaas..) Desondanks zou een goede kennis ons rijden. Helemaal geregeld, was allemaal goed. Alleen ook weer door omstandigheden kan dat niet doorgaan.

Ben dus ook al een beetje voor een paardentaxi aan het rondkijken, en nog in de omgeving aan het vragen aan mensen die me evt. kunnen helpen..
Maar nu kwam ik dus ABPaardentaxi (http://www.abpaardentaxi.nl) tegen. Benieuwd naar hun tarieven e.d. dus verder gekeken.

En toen kwam ik er niet even meer uit :+
van hun site! schreef:
De berekening van de totale kosten gaat als volgt:

Standplaats - laadlocatie op basis starttarief (afhankelijk van afstand)

Laadlocatie - bestemming - standplaats
of
Laadlocatie - bestemming - loslocatie - standplaats

Hoe bedoelen ze dit??

Lijkt mij als ze een berekening doen van;
Hun adres -> laadplaats -> losplaats -> hun adres..

Maar hoe moet ik de bestemming zien? En wat bedoelen ze met standplaats?

Ik snap er dus geen hol meer van :+
En zijn er mensen die ervaring met hun hebben? Ook altijd wel fijn om te weten! *nu ik toch al een vraagje heb over dit deel van de website*

Sjeintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-10 20:48

Het lijkt alsof zij een starttarief hanteren voor hun standplaats(waar hun vrachtwagen staat) naar de lokatie van je paard waar hij nu staat. Hier zou je dus voor moeten bellen hoeveel dit kost.
Daarna gaat het tarief van 0.85 in naar de "Big Men" opfok en dan terug naar de standplaats van de vrachtwagen.

Weet niet waar je precies woont maar zoek een die lekker dicht in je buurt zit, scheelt ook weer. Zijn genoeg mensen hier op bokt die dit ook doen

Groetjes,
Noortje

Twilight1

Re: Paardentaxi -> ABPaardentaxi, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-10 23:45

Ik weet niet van waar je naar waar moet maar de eigenaar van mijn verzorgpony's is ook paardentaxi,
Hij heeft een XL trailer echt mega groot, en hij rijd ontzettend netjes en voorzichtig.
Ik ben ook een keer mee geweest om een veulen van 3 maanden te vervoeren, die de eigenaren helemaal niet goed hadden voorbereid hij was nog nooit bij zijn moeder weggeweest en had nog nooit van zijn leven een trailer gezien.
Ik en de dochter van de eigenaresse hebben hem vast gehouden in de trailer en zijn er dus ook bij gebleven onder het rijden.
Als je interesse hebt, het nummer staat onderaan mijn profiel (hij verkoopt namelijk ook paardenvoer etc.).
De prijzen weet ik echt niet uit mijn hoofd dus zou je echt even moeten bellen.

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 20:33

PP --> TAO

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 12:58

ik snap niet waarom je hier een topic over opent en niet gewoon AB Paardentaxi even belt? Ze bijten niet hoor... :)