Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Maar heey alles voor je paard
marleen_usar schreef:Ik ben gelukkig verzekerd.
marleen_usar schreef:Ik ben gelukkig verzekerd.

Twiggy2008 schreef:marleen_usar schreef:Ik ben gelukkig verzekerd.
Wat ben jij per maand (of per jaar) kwijt aan je verzekering en waarvoor ben je dan precies verzekerd?
Want ik heb wel eens een offerte laten maken, maar als je zag wat je dan per jaar uitgaf, dan was dat vaak meer dan ik uberhaupt aan DA-kosten heb per jaar. Daarbij moet je paard niet net iets krijgen waar je niet voor verzekerd bent, anders heb je alsnog pech. Dan maak ik liever mijn eigen potje, hoor.
En ja, TS, kosten zijn belachelijk hoog. Ik vrees dat ik ook zoiets zou moeten betalen, als ik op zondag de DA laat komen. Ik schrik ook altijd weer van de rekeningen, echt ongelofelijk soms.
, dat doe ik ook.. Katja schreef:Ik vind dat eigenlijk niet zo gek voor een zondagsvisite met medicatie erbij. In het weekend zijn de kosten nou eenmaal een stuk hoger.
marleen_usar schreef:Iets van 500 euro en alles is verzekerd, hij is verzekerd terwijl hij HKO heeft maar dat hebben ze niet ontdekt. Maar dat wist ik toen nog niet.Mijn laatste Veearts rekening was 1600 euro.