Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Imitador schreef:We liepen op tweede paasdag door het bos, met familie die niets met paarden heeft en ik vertelde (ik weet niet meer waarom) dat als je met 1 paard in een 2-paardstrailer rijdt, het paard dan links moet staan.
Maar waarom? We hebben de meeste mooie oplossingen verzonnen, maar waarom het nou echt is?
Wie weet het?
), de trailer is zwaarder rechts dan links, dus om te compenseren zet je je paard dan links (maar dat zou weer vervelend zijn als je er 2 paarden in hebt), etc etc. Maar geen enkele plausibele.
omdat er meer wegen naar links afwijken dan naar rechts
die is geniaal.
Persephone schreef:hoi, ik wist ook dat je paard links moet staan, maar wat nu als je paard dat niet wil? De mijne breekt zo ongeveer de trailer af en staat super onrustig links. Ten einde raad eens rechts geprobeerd en wat bleek...niets meer aan de hand. Nu staat mijn paard dus in z'n eentje rechts op de trailer en gaat dat tot nu toe altijd goed.
Anoniem schreef:anders kan de trailer in een bocht omklappen, en dat is niet zo fijn....