Wat een gezeur met de divoza

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Misslolliex

Wat een gezeur met de divoza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-10 15:10

Sorry als het verkeerd staat :o

Aankomende zaterdag heb ik een wedstrijd,
Maar omdat moeders of vaders niet kon rijden naar de divoza,
heb ik een fleecedeken, halster en touw, en een nylon vliegenfrontriem besteld. ( En nog meer maar daar gaat het niet om)
Toevallig was het vandaag binnen, dit kosste 96.87
Mijn moeder betaalde 100.- Zegt de postbode, ik heb geen wisselgeld terug, Weg geld. Dus mijn moeder paketje aangenomen.
Kom ik net thuis uit school, maak het pakketje open,
Staat er op de bon fleecedeken niet in voorraad |( |(
Wat blijkt later nog, heb ik 7.95 betaald voor een halstertouw,
zit er een heel ander halster touw bij van 4.95.
Terwijl we toch 7.95 hebben betaald en het ook op de bon stond.
Bij het nylon vliegenfrontriem, zat heel geen klitteband om hem vast te maken.
Mijn moeder vrij genomen,
vanavond naar de divoza Zal ze eens leren }>

kost zo wel een hoop geld he?

Magic_Ubaila

Re: Wat een gezeur met de divoza

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 15:13

Dat heb ik ook paar weken geleden gehad, maar dan met mijn zadel! Is uiteindelijk heel drama geworden.. Helaas! Want was altijd super tevreden!

Misslolliex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-10 15:22

Das al helemaal niks, om een zadel...

Corally_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 15:26

Nouw als ik mijn verhaal over Divoza hier moet posten!
Was inderdaad eerder ook tevreden maar ook enorm veel gezeik gehad met mijn zadel!!! Wat een bar slechte slechte service hebben ze tegenwoordig.... Het maakt ze ook niet uit, heb met meerdere " managers" daar gesproken maar het maakt ze niet uit dat ze ontevreden klanten hebben.

Misslolliex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-10 15:28

Vind ik wel erg raar, zo trek je toch geen klanten?

enniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 15:28

er komen steeds meer topics over (web)winkels die niet goed zijn :P

Wat vervelend voor je, risico van online bestellen misschien, is toch niet zo overzichtelijk ofzo?

Corally_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 15:30

Nee maar dit is een typisch geval van een bedrijf wat TE groot is geworden en daardoor niet meer " menselijk" is maar keiharde biusiness word....
Heb mijn zadel in November na 17 weken ( ipv 12) uiteindelijk gekregen, met een tegoedbon van EUR 15,-!!! op een zadelprijs van ruim 1000,- Euro! Nouwja en nu met de gratis opvulbeurt weer gezeur... Ik ga er nooit meer heen en mensen in mijn omgeving zijn uitvoerig ingelicht.... maar zelfs dat maakt ze niets uit....

Corally_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 15:31

En inderdaad heb je een risico factor als je online besteld... Echter ben al meerdere malen in de winkel geweest en zag gewoon LEGE schappen... zelfs van " normale" maten.. rij je 1,5 uur voor...

Misslolliex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-10 15:32

nou, ik dacht dat alles Netjes gedaan zou worden. maar door fouten van de divoza, zitten we wel mooi

jouke_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 15:33

Voor simpele dingen ga ik wel naar de divoza maar voor specifiekere dingen echt niet.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 15:34

Gelukkig hoef ik maar een half uurtje te rijden naar de Divoza, maar ik moet zeggen, dat is me ook duur komen te staan.

Had ik rijlaarzen besteld, 13 weken gewacht, 'ja, sorry, vergeten te bellen.'
Gelukkig pasten die laarzen ook niet. O:)

jouke_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 15:35

En ze weten echt niet van alles wat af en daar erger ik me al helemaal groen en geel aan...

jouke_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 15:37

Moest een keer een ring voor mijn tuig hebben, krijg ik een muurring... en als je dan zegt dat dat niet is wat bedoelt dan kijken ze je ook nog eens vuil aan...

Misslolliex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-10 15:37

Dat zijn alleen mensen die geld willen verdienen, ik denk dat ze bij de divoza een cursus paarden verdienen

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 15:40

Lies21 schreef:
Wat een bar slechte slechte service hebben ze tegenwoordig.... Het maakt ze ook niet uit, heb met meerdere " managers" daar gesproken maar het maakt ze niet uit dat ze ontevreden klanten hebben.

Dit heb ik ook gemerkt... En ze doen er echt niks aan om de mensen tevreden te maken als er fouten zijn gemaakt. En dat vind ik nog wel het ergste :(:) Als ik dan vergelijk met mijn werk waarbij er bij klachten of opmerkingen er zoveel mogelijk aan doen om dingen goed op te lossen en te verbeteren doen hun gewoon helemaal niks!
Ik ga zo min mogelijk naar de divoza :+

MizMoonx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 15:40

Dat is rot !

Ik heb het ook gehad, toen met die laarzen die in de aanbieding waren , heb mooi 2 maanden erop gewacht en ondertussen hadden ze mijn maat wel alweer in de winkel leggen , maar mooi niks zeggen! ( had er om gevraagd )

trustHim

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 15:42

divoza, breek me de bek niet open. Ik kom en bestel er niet meer. laatste x had ik gemaild of ze ook zadels innamen voor verkoop. Zonder dat ik er een ander zadel voor zou terug kopen. Dat kon was het antwoord, dus ik naar zoetermeer (ouders moeten regelen) sta ik daar word ik aangekeken of ik gek ben. Uiteindelijk manager van filiaal erbij, tja dit type konden ze niks mee (massimo trail) maar ze wilde er wel 25 euro voor geven. Heb bedankt met de mededeling dat ik het dan nog liever in de kliko gooide. Uiteindelijk mijn zadel toch nog kunnen verkopen via bokt voor 600 euro.

Daar een zadel kopen is vragen om langere levertijd. Ze weten amper van de voor en achter kant van een paard

MARILYN_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 15:47

Ben ik dan de enige die wel tevreden is over divoza := ?

TS ik zou gewoon naar Heteren gaan, je gaat toch niet helemaal naar Leek rijden als je in Gelderland woont ?

Marietje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 15:48

Ik heb eigenlijk nog nooit problemen gehad met Divoza, maar kan me voorstellen dat ze te groot zijn geworden. Daarnaast hou ik er van om naar kleinere, gezelligere winkels te gaan. Succes iig!

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 15:49

Ik heb ook nooit problemen gehad, 1x een broek die niet goed was en die werd meteen teruggenomen en 1x met jodphurs waarvan de ritsen niet goed waren, kreeg netjes m'n geld terug omdat ze het model niet meer hadden. Maar met zoiets als dat van de TS zal ik ook stampij gaan maken :)

Misslolliex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-10 15:50

Nee precies, Ik ga lekker keiharde waarheid zeggen, en ik vind, ALS ze het gaan oplossen dat ik wel vertel, dat ik zo snel mogelijk mijn fleecedeken wil. En misschien meeneem uit heteren het liefst. En dan is de divoza voor mij, Een kerncentrale, Loop der nooit in haha.

Zal eens FLINK de boel op stelten zetten, jammer dat mijn moeder mee gaat :(

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 15:52

Leanee schreef:
Denk je er wel aan dat het een extra koopavond is vanavond en het waarschijnlijk knetterdruk is? :)

Dat is alleen maar mooier 8-)

Hoop dat het wat helpt, want bij mij heeft het tekeer gaan nooit wat geholpen :7 Ik kwam eens terug met een deken wat niet waterdicht was. En het enigste wat er uit kwam was ja die kunnen we niet terugnemen want hij is gebruikt :( Tsjah hoe moet je er anders achter komen dat ie niet waterdicht is :7 Een hoop gedoe en ik ben met deken weer naar huis gegaan. Heb vervolgens wel gemailt over mijn bevindingen over klantvriendelijkheid en met mijn klacht. Vervolgens kreeg ik een mailtje dat ik met korting een ander deken mocht kopen... Maar goed laat nou net die stickeractie dezelfde % korting geven :7 Tsjah dan vraag je er toch om dat klanten wegblijven?

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 15:54

Ik zou er wel bij willen zijn :D
Gok zomaar dat de mond van TS dan een stuk kleiner is dan hier op bokt.
Een verkeerde levering is balen, maar je kunt het ook fatsoenlijk aankaarten, dat levert je meer op dan een grote mond.
Mensen zijn dan al helemaal niet meer bereid om naar je te luisteren....

Misslolliex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-10 16:00

Haha. ik ga vrijdag ipv woensdag omdat het fleecedeken laterde binnekomt.
Dus geen mini meeting,
ik probeer me rustig te houden haha

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 16:00

Is misschien wel handig ja :j Ik denk dat ze vanavond alleen maar "geirriteerd" worden als iemand met zulke klachten aan komt en ook nog stampij aan het maken is tijdens de drukte. :)