trapbescherming bobbelt, zelf kit vervangen, waarmee?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

annastasia

trapbescherming bobbelt, zelf kit vervangen, waarmee?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-10 17:23

2 jaar geleden een andere trailer gekocht.
Daar zat geen trapbescherming in, maar heeft de trailerboer direct bij aankoop gedaan.
Vandaag zou ik de trailer weer pakken, en tot mijn verbazing zag ik dat de trapbescherming onderaan helemaal bobbelt, dus eens beter bekeken, is de kit los, en verder naar voren begint dit ook.

Nou vind ik dit toch wel vreemd daar ik aan de rechterkant nooit een paard heb staan, dus van het ''trappen'''kan het niet komen.

Ook is er nog nooit in die 2 jaar met een hogedrukspuit of anderzinds met water (voor schoonmaken) bij de trailer in de buurt geweest. Dus daar kan het eigenlijk ook niet van komen.

Zag dat de mat op de vloer aan de achterkant ook al een beetje begint los te komen.

Na 2 jaar kan ik vast niet meer bij de trailerboer terug, dus dan zal ik het zelf maar vervangen.
Maar welke kit kan ik hiervoor het beste gebruiken, aangezien niet alle kit hetzelfde is.

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 18:01

je zou wel aan die trailerboer kunne vragen waar ze het zelf mee zouden afkitten?
Ik heb een hele sterke zwarte kit gebruikt om mijn trapschot af te kitten met de rubbervloer, ik heb even gekeken in de schuur of ik nog de oude spuit had maar helaas... ik dacht dat het strongbond of zoiets heette, is er in zwart en grijs en is best prijzig maar kan wel tegen alle weersomstandigheden en urine.

annastasia

Re: trapbescherming bobbelt, zelf kit vervangen, waarmee?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-10 21:46

Dat het prijzig is dat maakt me niet zo heel veel uit.
Zolang de mat welke op de vloer ligt iig maar weer goed dicht is, en de trapbescherming ook.

Zou toch zonde zijn als mijn paard wel een keer moest plassen in de trailer en dit tussen de mat en de vloer inlipe om vervolgens te gaan rotten.

Is het super strong kit van € 18,- per tube?

cissy

Re: trapbescherming bobbelt, zelf kit vervangen, waarmee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 22:57

geen idee.... ik zou het echt niet met zekerheid kunnen zeggen, sorry.

Misschien dat Ikke nog wat zinnigs kan roepen ;)