Dit hadden we van tevoren ook niet verwacht en helaas is ze dus niet verzekerd.
Ongeveer anderhalve maand geleden zijn we doorgestuurd voor foto's, hier kwam uit dat ze chronisch hoefbevangen is. Dit was ook echt de conclusie van die dierenarts. Met speciaal beslag en alles ging het een tijdje goed, maar later ging het weer niet helemaal goed. Opnieuw foto's laten maken bij een andere kliniek. Die hoefbevangenheid viel wel mee, maar ze heeft hoefkatrol. Daarvoor is ze ingespoten en als dat niet zou helpen zouden ze ook niks weten. Dat was een beetje hun conclusie...
Nou liep ze dus nog steeds niet helemaal lekker. Mijn eigen dierenarts weer laten komen en die heeft opnieuw helemaal der benen uitverdoofd. Onderin der hoeven verdoven hielp niet en pas bij der knieen kon die verschil zien. Nou zit daar misschien dus wat?
Alleen nou loopt ze dus niet heel slecht. Sommige dagen helemaal goed. Van de week zei iemand tegen mij op stal dat als er 2 maanden over ziekte heen zijn gegaan, je je paard helemaal kan verzekeren. Dit alles is al wel langer dan twee maanden geleden, dus zou ze nu misschien verzekerd kunnen worden.
Klopt het dat ik haar nu zou kunnen laten verzekeren als ze goed loopt? Ik ben namelijk bang dat er nog wel wat meer dierenartskosten bij gaan komen.... alleen de conlusie van 1 dierenarts was dus wel chronisch. Dus het zou mij dan logisch lijken als dat niet meer verzekerd kan worden? Ik snap het niet helemaal.
Ik hoop dat jullie duidelijk antwoord kunnen geven!