paarden verzekering?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

kellyyy___xx

paarden verzekering?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-10 13:36

Hallo,
ik zit nu bij een verzekering maar die vind ik helemaal niet zo goed want ze verzekeren geen wondjes enzo waar me paard dus een ontsteking van oploopt enzo..
nu mijn vraag welke vezekering hebben julie en kunnen jullie er wat over vertellen? welke is het beste..?
en wat zijn ongeveer de kosten van die verzekering?

Groetjes Kelly

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 15:40

Ik snap het niet helemaal maar er zijn maar weinig verzekeringen als ze al bestaan die zowat alles vergoeden. Of je betaalt je blauw. Typ op google gewoon eens paardenverzekering in en daar vind je vast genoeg site's met informatie wat ze vezekeren en de voorwaarde end.

Wat de beste is? Tja hangt af van je eisen. Over iedere verzekering valt vast wel eens te klagen zo heb ik ook een "slechte" ervaring met een verzekering.
En de kosten hangt er ook weer van af hoe je hem wilt verzekeren en wat de handelswaarde is van je paard.
Een simpele doodverzekering is vaak maar een paar tientjes per jaar ofzo.

Elles

Re: paarden verzekering?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 19:55

PP >> TAO

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 11:36

gebruik de zoekfunctie zou ik zeggen, er zijn al zoveel topics over verzekeringen. Wij kunnen je niet vertellen welke de beste is want het hangt er maar helemaal van af wat je wensen zijn, wat je paard waard is, wat je kwijt wilt elke maand etc. dat is voor iedereen anders.

blue_kim

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 11:54

hier zijn inderdaad al zoveel topics over, even goed zoeken en je komt een hoop verzekeringen tegen.
maar er is denk geen verzekering die gewoon wondjes vergoed hoor. die zien je aan komen als iedereen voor elk wondje een claim indient.

CtenBrink

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 12:20

Tsja als je zo goed als alles wil verzekeren ben je wel paar knaken kwijt maar ja je hebt geen zorgen als er wat gebeurd met je paard dat je dan zelf voor de kosten opdraaid.