Ik heb geen idee of dit hier goed staat, maar ik probeer het maar even!

:
Ik kan een 17 jarig (dit jaar 18) paard krijgen voor bruikleen/lease (en dan als het goed gaat ook kopen!)
Ik vindt het echt een heel leuk paardje! en ze is nog erg fit, en harstikke lief. vindt der echt geweldig!
En ik weet ook wel bijna zeker dat ik haar ga nemen! Zij wordt wel mijn eerste eigen paard, dus leek mij juist een goed idee, en wat ouder paard te nemen, waar ik hoop van kan leren,
maar... aan de andere kant is het wel zo´n goed idee, wat vinden jullie?!
Maar ja, dit blijft denk ik altijd discussie-punt, of ze gaat nog jaren mee of niet, maar een jonger paard kan ook iets overkomen, toch?!
Maar wat zouden jullie doen? Zouden jullie een ouder paard nemen?? Of liever een jong paardje??
Ik ben benieuwd naar jullie reacties!!
Groetjes, Alice
.
. Die van mij heb ik ook met 15 gekocht ze is nu bijna 19, is echt niets van te merken zo energiek als ze is, zo oud is het ook helemaal nog niet
. Die a.s. pony van jou kan zeker nog een goede 10-15 jaar mee (minimaal), ook wat rijden betreft
ik bedoelde eigenlijk wat zouden jullie doen, een jong of oud paard nemen, ipv wat ik zou moeten doen, desondanks zijn reacties erg leuk