De DA heeft het chipnummer van mijn paardje gelezen (dat ze al had toen ze bij mij kwam, maar ik heb er geen papieren bij gekregen). Het is hoogstwaarschijnlijk een Belgisch chipnummer. Hoe traceer je zoiets?
Gegevens zijn idd niet online te raadplegen. Ik hoop voor jou dat ze daar wat vinniger zijn als bij het Hannoveraner stamboek... Toen ik belde ivm Willows chipnummer (was in Duitsland gechipt en moest dus overgezet worden naar België) kreeg ik maanden aan een stuk geen antwoord. Dierenarts één keer laten bellen en 't was in orde
Dani_
Geplaatst door de TopicStarter: 20-03-10 11:38
Oké, bedankt voor jullie reacties. Wat een gedoe hé, Memuska, met dat chippen, manman, ik weet er álles van helaas .
Verschrikkelijk is het... Mijn twee andere paarden waren niet gechipt en moest ik dus vanaf nul beginnen, dat ging véél sneller als die Duitse chip laten overzetten... Wonder boven wonder!
Dani_
Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-10 14:04
Gelukkig is het goed gekomen bij jou, Memuska!!
Ik heb nu de gegevens van de DA, die destijds de chip bij mijn veulen heeft ingebracht, weten te achterhalen. Binnenkort contact opnemen, daar zou ik toch een eind verder mee moeten komen .