Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
take_one schreef:Ik zou ten eerste niet naar Deurne gaan en ten tweede als je dan toch gaat nog even wachten met een paard te kopen.
Wie weet wil je over een aantal jaar wel heel iets anders want ik zie dat je nog maar 14 bent?

bonzwa schreef:Als je nou een leuk dier koopt van een jaar of 5/6 dan kan je er over 3 jaar nog makkelijk je school mee doen. Je hebt veel voordeel als je je paard al langer hebt jullie kennen elkaar dan.
Ik zit nu in mijn 3e jaar van Deurne en mijn paard wordt in mei 7 jaar. Ik heb hem meegenomen nadat hij per 1 janurari volgens het KWPN 5 jaar was maar eigenlijk was hij er nog te jong voor.
IK zou er ook rekening mee houden dat je paard de hele dag op stal komt te staan dus neem een nuchter paard (anders gaat hij misschien weven, rondjes lopen of wat dan ook van frustratie)
Je kan me altijd pb-en voor meer info
xJonellos schreef:take_one schreef:Ik zou ten eerste niet naar Deurne gaan en ten tweede als je dan toch gaat nog even wachten met een paard te kopen.
Wie weet wil je over een aantal jaar wel heel iets anders want ik zie dat je nog maar 14 bent?
waarom zou ik niet naar deurne gaan ? en zoiezo. er zijn heel veel meisjes en jongens van 14 en zelfs jonger die een paard hebben. en ookal zou ik niet naar deurne gaan ik wil zoiezo graag een paard. .ik heb nu al 3 bijrijdpaarden en ik rij 2x per week les. dus elke dag rijden ben ik wel gewent. en paarden zijn gewoon helemaal geweldig. ik heb er ook mijn middelbare school profiel naar gekozen ( zit nu in de 3e ) .