Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

ook altijd zorgen dat ze voldoende goed vast zitten,ikke schreef:Het risico dat er iets gebeurt MET bescherming om is groter dan zonder bescherming.
Ik ben namelijk nog nooit beschermers tegen gekomen die niet op de een of andere manier afzakken. Ik heb vaker gezien dat paarden bijna op hun muil gingen doordat ze op afgezakte beschermers gingen staan bij het uitladen dan dat ik meegemaakt heb dat ze iets hadden voorkomen.
ik gebruik ze ook nooit. Afzakken inderdaad en ze gaan er toch anders door lopen (kans op misstappen is groter). Met een flinke uitglijder of erger (aanrijding) beschermen transportbeschermers niet.
)
melissaxx94 schreef:daarna is ze er een keer afgesproken en bleef ze met dr achter been ergens achter hangen geloof ik en gelijk een wondje! dus we gaan proberen beenbeschermers om te doen want we vinden het echt te gevaarlijk! ik heb liever dat ze beenbeschermers om heeft dan dat ze dalijk kreupel is!! (we hadden wel peeskappen om voor met het op de trailer staan!)
ikke schreef:Het risico dat er iets gebeurt MET bescherming om is groter dan zonder bescherming.
Ik ben namelijk nog nooit beschermers tegen gekomen die niet op de een of andere manier afzakken. Ik heb vaker gezien dat paarden bijna op hun muil gingen doordat ze op afgezakte beschermers gingen staan bij het uitladen dan dat ik meegemaakt heb dat ze iets hadden voorkomen.