Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ylana schreef:Tja, blijkbaar is er ergens een misverstand ontstaan...
Als ik zeker weet dat ik heel duidelijk gezegt hebt ijzers eraf en alleen bekappen dan zou ik niet betalen voor zijn fout.
Maar mocht ik niet zeker zijn of ik ook echt duidelijk geweest ben zou ik waarschijnlijk gewoon betalen.
).

Ik heb meteen gebeld toen ik er achter kwam (paard stond op rust) en toen riep hij meteen dat het zijn fout was. Heb er niet meer aan gedacht, tot vandaag de rekening voor de volle mep kwam. Voel me een beetje bezwaard er over te bellen, helemaal omdat ik verder tevreden ben, maar vind het ook wel veel geld en niet helemaal redelijk.

Gitta1977 schreef:De ijzers zitten er toch nog onder? Waarom zou je ze dan niet hoeven betalen? Mooi laten zitten en de volgende keer beter. Zo'n ramp is het toch ook weer niet...
Gitta1977 schreef:De ijzers zitten er toch nog onder? Waarom zou je ze dan niet hoeven betalen? Mooi laten zitten en de volgende keer beter. Zo'n ramp is het toch ook weer niet...
batje schreef:De ijzers waren gewoon niet meer nodig, we staan nu zo dicht bij het bos dat ze overbodig zijnIk heb meteen gebeld toen ik er achter kwam (paard stond op rust) en toen riep hij meteen dat het zijn fout was. Heb er niet meer aan gedacht, tot vandaag de rekening voor de volle mep kwam. Voel me een beetje bezwaard er over te bellen, helemaal omdat ik verder tevreden ben, maar vind het ook wel veel geld en niet helemaal redelijk.
Bedankt voor jullie mening, ik ga wel even bellen en overleggen