Ik. Ik heb een Ifor Williams met een voorlaadklep dus er kan geen vaste zadelkamer in. Ik heb dus zo'n kast op rolletjes. Voordelen: je kan ze er gewoon uithalen om je paard uit te laden, om de trailer schoon te maken, ... Ik laat er ook mijn materiaal wat ik alleen op wedstrijd gebruik (elastiekjes, wedstrijdzweep, transportbeschermers, ...) gewoon in liggen - minder kans om wat te vergeten.
Nadeel: te klein. Maar een zadelkamer ook. En de auto ook. Als ik op wedstrijd ga is het een ware volksverhuis...
spatter
Geplaatst: 22-02-10 16:31
bij de ifor williams kun je een zadelkast aan het voordeurtje maken
Hé Spatter dat ziet er handig uit! Maar krijg jij daar al je materiaal in? Ik sleep veel te veel mee vrees ik... Hebben jullie dit zelf gemaakt of laten maken of?? Mag evt per pb. Thx in advance!
spatter
Geplaatst: 23-02-10 15:49
die foto komt van de ifor willams site ik rij western, krijg er nog niet eens 1 zadel in
Ow was ik weer even niet mee hahaha! Ik stak "vroegah" ook alles in de auto. Maar nu heeft vriendlief een nieuwe auto en daar mag geen paardengerief in. Dus vandaar de losse kast. Ik ga je plaatje toch effe naar hem doormailen, mss kan hij wel wat fixen zodat het in onze trailer ook kan... Of al een kleinere kast voor de prulletjes en dan zadel bv in de wagen (dat ruikt toch niet naar paard hé ) Ik ga aan het denken, iig bedankt!
Leen
Geplaatst: 27-02-10 23:14
Ik heb zo'n kast in de trailer staan, neemt veel plaats in, en je moet een beetje smal zijn voor eruit te geraken als je een paard vastzet het verste van de deur af, en het deurtje van de kast zelf werkt ook soms wel wat tegen. Als ik eraan denk dan neem ik er morgen een foto van in de trailer zelf. Voor de rest vind ik dit ook veel beter werken, bij het kuisen haal je hem er gewoon uit en je paard heeft er geen last van tijdens het vervoer, ik leg er vaak ook nog wat hooi op omdat hij hooizakken toch kapot trekt. Je kan de spullen er gewoon in laten zitten, in de auto is dat niet altijd evident. Ze zijn wel enkel beperkt tot zadel, hoofdstel, poetsbox, cap, en eventueel nog wat peesjes ed. en vanboven heb je nog een klep voor kleinere spulletjes zoals elastiekjes, snoepjes, ed. Er zitten wel 2 baren in voor zadels, dat lukt ook wel maar dan word het wel héél krap, de bovenste baar gebruik ik voor mn dekje. Ik hoop dat je hier wat aan hebt.