zoals de titel al zegt waar staat jou trailer.. en mag een trailer op een openbaren parkeerplaats staan? ik bedoel je betaald er ook wegenbelasting voor dus ik neem aan dat hij dan ook op de openbare weg mag staan? heeft iemand enig idee hoe dat zit?
Ibbel
Geplaatst: 21-02-10 21:06
Meestal is in de APV (per gemeente dus) geregeld dat trailers en caravans niet langer dan 48 uur aan de openbare weg geparkeerd mogen staan. Meestal mag je dus niet langdurig op de openbare weg parkeren. Wegenbelasting is trouwens afgeschaft voor trailers, dus dat is geen argument.
Mijn trailer staat gewoon op eigen terrein.
_Melissa
Geplaatst door de TopicStarter: 21-02-10 21:19
maar als ik ga googleen dan komt er toch uit dat je wegenbelasting moet betalen! alleen je moet het zelf aangeven?
Laatst bijgewerkt door Tanja op 21-02-10 21:26, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:overbodige quote verwijderd.
Trailer mag net als een caravan niet te lang op een openbare parkeerplaats staan. En wegenbelasting is inderdaad afgeschaft. Mijn trailer staat bij mn paard op de pensionstal.
melissa_sil
Geplaatst: 26-02-10 12:57
onze trailer staat thuis in de schuur.
Popstra
Geplaatst: 26-02-10 17:41
Mijn trailer staat ook in de tuin en heeft in de koude afgelopen maanden in een verwarmde loods gestaan!
Bij mij ook op de pensionstalling, lekker achter het hek! Heb hem een tijdje op een bedrijventerrein gestald (mocht van de eigenaar) maar was open terrein en toen werd mijn trailer gebruikt als schuilhok voor jongeren