In de toekomst ben ik misschien van plan samen een paard te kopen. Ik hoef geen reactie van onenigheden tussen de eigenaars, maar wat er verder bij komt kijken..
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Samen met je vriend/man/vrouw/vriendin of met een goede vriend (dus gewoon een vriend(in) niet je vriend(in)). Hoe oud zijn jullie?
Sjolvir schreef:Nog een belangrijke..
Wanneer dierenarts bellen? (de een wil dat al bij een muggebult, de ander als het paard half dood is)
Wanneer inslapen? (Klinkt keihard, maar moet je wel even over nadenken, aangezien dat soms zomaar ineens kan moeten...)
Ken ook alleen maar trammelant die van dit soort constucties is gekomen. Uiteindelijk 1 iemand steeds paard in geheel gekocht en ermee door gegaan.
En ook een keer ruzie gezien over het inslaap moment..
Annepoes schreef:Het gaat over de toekomst nogmaals, in de tussentijd ben ik al 18.

lucille schreef:Het nadeel waar ik nu een beetje tegen aan loop is dat ik meer tijd heb en graag vaker zou willen rijden. Ook omdat ik nu wedstrijden rijd en meer zou willen trainen. En dat kan dus niet. Houd daar ook rekening mee.
De situaties kunnen veranderen , bespreek dat ook van te voren. Dat is dus een risico als je samen een paard aanschaft.