Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
chocobroodje schreef:Wat ik niet snap, waarom worden jullie dan wel gebeld en hun niet? Vriendje bij de parkeerpolitie ofzo? Zet je jouw trailer er toch ook weer?

sammy1 schreef:markies schreef:Bel de politie dan moeten ze hem snel weg halen anders krijgen ze een boete!
die hebben we al vaker gebeld maar die doen er niks mee.

meestal houd de gemeente niet zo van mensen die bovenstaande moeite doen en echt achter hun aan lopen met de bezem
meestal heeft het dan wel effect 
Anarya schreef:Je kan ook kijken of er een nummerbord op de trailer zit en dan de bijbehorende auto in de straat op zoeken en eens aanbellen om het er met die mensen over te hebben.
)
)sammy1 schreef:er zijn zeker 7 mensen hier in de straat die het ook stoort ook hun hebben gebeld,en ieders keer word gezegd dat ze actie gaan ondernemen
ze zijn wel hier geweest ze hebben gezien waar hij staat maar toch word er niks mee gedaan.ik heb een vermoeden dat de vriens van haar mischien bij de gemeente werkt ofzo.
oOoKellyoOo schreef:Ik kan dan zo asociaal zijn dat ik gewoon die trailer aanhang en gewoon verplaats
Of prik in de banden
Citaat:nu staat in de wet van brunssum dat een aanhangwagen niet lager mag staan dan 24 uur.
Citaat:Artikel 5:6 Kampeermiddelen e.a.
1. Het is verboden een voertuig dat voor recreatie of anderszins voor andere dan verkeersdoeleinden
wordt gebruikt:
a. langer dan op drie achtereenvolgende dagen te plaatsen of te hebben op een door het college
aangewezen weg, waar dit naar zijn oordeel buitensporig is met het oog op de verdeling van
beschikbare parkeerruimte of schadelijk is voor het uiterlijk aanzien van de gemeente;b
b. op een door het college aangewezen plaats te parkeren, waar dit naar zijn oordeel schadelijk
is voor het uiterlijk aanzien van de gemeente.
2. Het college kan ontheffing verlenen van het in het eerste lid, aanhef en onder a, gestelde verbod.
3. Het in het eerste lid gestelde verbod geldt niet voor zover in het daarin geregelde onderwerp wordt
voorzien door het Provinciaal wegenreglement of de Provinciale landschapsverordening.