Vraag over paardenverzekering

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

hiekje

Vraag over paardenverzekering

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-10 14:32

Hoi hoi,
Ik weet dat er al veel topics zijn over paardenverzekeringen, maar ik wilde graag jullie mening weten. Ik zit namelijk in dubio of ik mijn verzekering op zal zeggen of niet.
Ik heb een merrie gekocht en ze is nu bijna 11 jaar. De verzekering heb ik overgenomen van de vorige eigenaar. Ik rij recreatief met haar, maar een onderlinge wedstrijd vind ik wel leuk. De verzekering heb ik bij EFO. Dit is een A tarief incl. brand en diefstal. Dit houd oa in dat als ze stokkreupel word ik ongeveer 80 procent van de verzekerde waarde van 3000 euro krijg: 2400 euro. Dan is ze van de verzekering, maar dit wil ik natuurlijk niet dus zou ik haar kunnen kopen voor de slachtprijs. Dus 2400 euro min de slachtprijs is wat ik aan geld voor haar zou krijgen. Ik heb verder geen ziektekosten verzekering. Ik heb een potje achter de hand mocht er iets gebeuren. Ik zit dus te twijfelen of deze verzekering wel iets opleverd aan het einde. Ik kan ook elke maand een bedrag opzij leggen (wat ik al doe).

Wat zouden jullie doen?

drd

Re: Vraag over paardenverzekering

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 14:35

Hoeveel kost die verzekering?

Katja

Re: Vraag over paardenverzekering

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 15:27

Verplaatst van MD naar TAO.

hiekje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-10 20:55

230 euro per jaar