Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
SUCCES Christel1164 schreef:Als de eigenaar meewerkt, zou ik de helft van de slachtwaarde bieden. Ik duim voor jullie.
Iris82 schreef:Christel1164 schreef:Als de eigenaar meewerkt, zou ik de helft van de slachtwaarde bieden. Ik duim voor jullie.
Nou als hij haar al de hele verzekerde waarde wil laten betalen, lijkt het me sterk dat ie daar mee akkoord gaat! TS: dat is ie dus echt niet meer waard hoor. Probeer eens te overleggen of je m niet voor de slachtwaarde te krijgen?

Marion71 schreef:Ik ga met Zinzi mee. TS je geeft zoveel om dit paard, dat is voor jou niet in waarde uit te drukken. Je hebt alleen de pech dat je te maken hebt met 2 partijen (huidige eigenaar en verzekeraar) die er de hoofdprijs voor willen hebben. De zekerheid die je denk ik hebt, is dat je voor dit paard veel meer dan de economische waarde zult betalen. Maar niet alles is in geld uit te drukken...... Ik duim voor jullie dat het binnen redelijkheid lukt en heb echt respect voor jouw handelswijze.
dank je wel voor dit lieve berichtje. Je begrijpt het helemaal goed, ik zal zeker weten meer moeten betalen dan de economische waarde want dat is echt een schijntje. Maar je hebt ook helemaal gelijk dat niet alles in geld uit te drukken is, zo zie ik het dus ook. Het is een levend dier die nog een kans heeft op een gelukkig leven en dat wil ik hem niet ontnemen vanwege een paar honderd euro. KiWiKo schreef:het is een levend dier die pijn gaat krijgen........... kweenie waar je het paard meer plezier mee doet
En misschien was dat wel de bedoeling van mijn liefdevolle bijdrage
Maar je hebt gelijk, zo'n liefdevolle bijdrage KAN wel mensen aan het nadenken zetten. Maar ik zet er wel direct de kanttekening bij dat het ook averechts kan werken. Maar dit is volledig offtopic dus laten we verder ontopic gaan.
en ik had er het volste vertrouwen in dat je er echt wel over nagedacht hebt..........
KiWiKo schreef:ik zag je naam in combinatie met de openingspost........... en toen dacht ik bij mezelf............ Naaaaah, zwerte is niet een penniemiep, zwerte weet waar abraham de mosterd haalten ik had er het volste vertrouwen in dat je er echt wel over nagedacht hebt..........
wilde het alleen even zeker weten
Het siert je ook wel dat je desondanks toch even checkt of je vertrouwen terecht is. Het gaat tenslotte om een levend dier die van mensen afhankelijk is en ik weet zelf ook (jammergenoeg ook uit ervaring) dat veel mensen veel te ver gaan met hun dieren uit egoistische overwegingen. Als ik alleen naar mijn eigen gevoel zou kijken zou ik dat zelf ook doen want ik wil hem absoluut niet missen. Maar mijn soulmate een leven laten lijden ipv leiden zou ik nooit kunnen doen.