Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
EricPrast schreef:Ik weet het niet hoor, maar als de mensen die je pony komen brengen niet weten hoe hard je met een trailer mag rijden, komt dat op mij over alsof ze geen ervaring hebben met met een trailer rijden. En of het dan wel zo slim is om ze er meteen een internationaal transport mee te laten doen, kun je denk ik zo je vraagtekens bij zetten.
Verder weet ik niet hoe het tegenwoordig met de douaneformaliteiten zit, maar het is nog niet zolang geleden dat dat een hele poespas was. Moest er iemand bij je aan huis komen om een gezondheidsverklaring op te stellen en 'm een loodje in de staart of manen te nieten en als je dan bij de grens kwam dienden er de nodige stempeltjes opgehaald te worden. Is er goed uitgezocht welke regels hier tegenwoordig op van toepassing zijn?

Bienotje schreef:Verkeerde been uit bed gestapt vanmorgen, zo reageer je niet heel erg aardig..
http://www.verkeerenwaterstaat.nl/actue ... i2009.aspx
Krijg je alleen nog de de twijfel over wat nu dan een 'lichte' aanhanger is. Maar het is niet zo kort door de bocht als dat alle combinaties met aanhanger opeens 90 km/ uur mogen. Daar doel ik juist op.
Maar misschien heb jij een link van jouw bron, waar het anders staat? Daar ben ik wel benieuwd naar.
ikke schreef:Wat ze hiermee willen bereiken is dat de afwijking van de snelheidsmeter van personenwagens wordt omzeild, zodat vrachtwagens en personenwagen met dezelfde snelheid rijden (80km/h, echte km/h!), ook de moraalridders.
kakanox schreef:ikke schreef:Wat ze hiermee willen bereiken is dat de afwijking van de snelheidsmeter van personenwagens wordt omzeild, zodat vrachtwagens en personenwagen met dezelfde snelheid rijden (80km/h, echte km/h!), ook de moraalridders.
Alleen rijden vrachtwagens meestal geen 80 km/h, maar ~85, net binnen de begrenzer. Om in te halen kunnen ze tijdelijk 88 km/h.