Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Sizzle schreef:Wat vreemd zeg. Ik durf te wedden dat het juridisch helemaal niet kan om iets wat geen verval datum heeft ineens volledig ongeldig te maken, zeker omdat het vel niets met de identiteit van het paard te maken heeft. Ben wel benieuwd daarnaar eigenlijk. Heeft TS niets aan, maar vind dat soort dingen wel interessant.
mo_van_dijk schreef:Waar staat dat dan. Ik heb dit wel laten doen met mijn vorige paard ivm geen plek meer voor influenza entingen. Die was wel degelijk ingeschreven bij het KWPN.

siskeh schreef:Heb ondertussen mail gehad van het stamboek(wat wel fijn is)
Maar mijn DA moet dus wel de chip controleren
Hoop eigenlijk wel dat hij dat mag doen, want anders heb ik nog een probleem. of krijgt ze "gewoon" dr nieuwe paspoort wat later.
Jammergenoeg komt de DA morgen nog(zieke koe, gaat niet beter) maar anders ben je als eigenaar ook nog eens extra geld kwijt voor het laten komen van de DA.
(al weet ik nu niet wat ik dan wel moet betalen)
Zelf heb ik zoiets van, geef mij die chip-lezer maar, dan red ik me er verder wel mee, wat een onzin
siskeh schreef:goh leuk(not), waarschijnlijk ben ik veel meer kwijt als jullie, nieuw paspoort kost 40 euro, DA bezoekje kost normaal ruim 20 euro...
Hoor ook van veel mensen dat ze gewoon een vervangend paspoort kunnen krijgen, en geen nieuwe hoeven te kopen..