paspoort niet compleet?!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

annaenbowy

paspoort niet compleet?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-09 15:55

hallo, weet niet of het in het goede forum staat maar heb geen idee waar het wel zou moeten!
ik hoorde vandaag dat de regels voor het paspoort veranderd zijn, en er nu meer in het paspoort moet staan dan een paar jaar geleden. ik heb zelf een 8-jarige new forest pony, en wil wedstrijden gaan rijden en ik hoorde dat het paspoort dan wel alles moest bezitten. en dat het zelfs vóór een januari moet! weet iemand hier meer van af?
ik heb het newforest stamboek al een mail gestuurd maar weet niet hoe snel hun daarop reageren.
alvast bedankt!

Maisie

Re: paspoort niet compleet?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 15:57

je moet idd een inlegvel medische behandelingen aanvragen. En geloof na 1 januari moet je een heel nieuw paspoort aanvragen. Maar dat weet ik niet 100% zeker staat ook op de site van de KNHS.

aslo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 18:12

Ligt eraan of dat het wel/niet al in het paspoort aanwezig is. In de pasporten van onze 4 paardjes zaten al pagina's vwb medische handelingen. Zoniet, moet je idd een apart inlegvel hebben. Dit kan nu , meen ik, niet meer aangevraagd worden.

beukiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-09 23:26

Dat is het hoofdstuk 'medische behandeling'
Alle paspoorten vanaf 2004 bezitten die al, ik heb een paspoort van 2005 (paard is van 2004) en bij mij zit het op pagina 27.

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 09:18

Je moet idd een hoofdstuk hebben 'medische behandeling'. Als die er niet in zit kon je die tot 1 juli j.l. aanvragen via het stamboek.