ik zou graag wat informatie willen hebben over een eventuele Wa verzekering voor je paard. mocht hij tegen een mercedes aan rennen ofzo... want ik neem aan dat een gezondheids verzekering dat niet vergoed !
weten jullie daar wat meer van, of heb je zelf misschien zo'n verzekering ? dan zou ik graag willen weten wat voor verzekering, waar je verzekerd bent en hoeveel dat dan gaat kosten.
Je paard kan gewoon als huisdier door bij je WA. Een van mijn paarden is ooit tegen een Swift aangerend in z'n achteruit, flinke schade. WA keerde zonder te morren het schade bedrag uit, zo'n 1200 euro. Enige eis was dat de auto door een goedgekeurd station nagekeken werd, maar dit is niet meer dan logisch.
cissy
Geplaatst: 18-12-09 17:50
Amanda @ [TAO] FAQ TAO Idere nederlander wordt geacht een AVP?WA verzekering te hebben en vaak valt een paard daar ook onder mits je er niet teveel hebt en je verzekering ook op de hoogte is. Bel je verzekering om te vragen of je paard er ook onder valt, dan hoef je geen aparte verzekering te nemen. Schade aan derden is dan verzekerd, schade aan je paard moet je zelf verzekeren dmv een ziektekostenverzekering.
en verder, gebruik de zoekfunctie op bij verzekering paard, talloze topics over te vinden.