Hoe maak ik mijn paard trailermak TIPS!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xxToriya

Hoe maak ik mijn paard trailermak TIPS!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-09 13:09

Heei,
Hier kan je tips krijgen om je paard trailermak te maken. Ik heb een stappenplan gemaakt.
Heb jij nog een tip(s)? Plaats die da hier!

Hoe maak ik mijn paard trailermak?
- Om een paard in de trailer te krijgen heb je veel geduld nodig. klik je paard vast aan een halster
en leid hem voorzichtig de trailer in. Weigert hij? Lok hem dan met een snoepje of appeltje. Laat hem wat wennen aan
de trailer. Beloon hem uitgebreid als hij het goed doet. Moedig hem aan met klopjes en woorden.
- Om een paard rustig in de trailer te houden kun je hem het beste eerst zo een 5 min. in de trailer houden.
Laat hem er dan weer uit. Maak deze tijd in de loop der tijd langer, en beloon hem uitgebreid als hij het goed doet.
- Kan je paard best rustig in de trailer staan? Start de motor van het vervoersmiddel en kijk hoe hij reageert. (handig is dat hij al verkeersmak is) Moedig hem aan ook aan zodat het paard wat zekerder is. Probeer het dan om het paard in de trailer te zetten en dan de motor de starten. Probeer later ook om eerste een korte afstand met het paard in de trailer te rijden en in de loop der tijd steeds langer.
- Om een paard uit de trailer te laten is simpelweg zo goed mogelijk te proberen om hem rustig de trailer uit te laten lopen. Zorg dat er iemand is die het paard goed vertrouwd, zodat hij zich beter voelt. Beloon hem als hij het goed doet uitgebreid.

Ik hoop dat je er iets aan hebt van mijn tips!
Heb jij nog tip(s) ? Plaats ze dan ook hier!'

Groeties
Mij

Ibbel

Re: Hoe maak ik mijn paard trailermak TIPS!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 13:59

Tips om trailer te laden staan al in de wiki. Verder zijn er legio topics op TAO over trailerladen, waar dit topic ook thuishoort trouwens.

Revanches

Re: Hoe maak ik mijn paard trailermak TIPS!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-09 12:09

Dit topic hoort idd thuis op TAO.
Daarom een verplaatsing van OPG-->TAO.
Tevens zal ik het meteen ook sluiten, want door gebruik van de zoekfunctie en de boktwiki kom je al een hoop informatie tegen over trailerlaadproblemen.