Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

secricible schreef:Ik ben erg benieuwd waarom hooibalen nu gevaarlijk gevonden worden, terwijl het bij het vervoeren van veulens als de normaalste zaak van de wereld wordt gezien (geen kritiek, alleen nieuwsgierig)
.
Auks schreef:secricible schreef:Ik ben erg benieuwd waarom hooibalen nu gevaarlijk gevonden worden, terwijl het bij het vervoeren van veulens als de normaalste zaak van de wereld wordt gezien (geen kritiek, alleen nieuwsgierig)
Vallen hooibalen niet om dan? ik zou dat niet durven. ook niet bij een veulen hoor. mijn shet staat altijd los in de 1,5 prds trailer en dat gaat helemaal prima. Als ik 2 pony's vervoer die elkaar nog niet kennen dan zet ik ze in de trailer en ga dan meestal gelijk rijden.
Een camera zoals sommigen hebben in de trailer lijkt mij trouwens geweldig!

secricible schreef:hooi of stro, mij om het even, maar ik zit niet zo lang terug een topic te lezen over het vervoeren van een veulen en daar zegt iedereen "hooibalen/strobalen voorin en dan veulen er los in" terwijl iedereen hier tegen hooi of stro balen is en zegt dat het gevaarlijk is. Vandaar dat ik benieuwd ben waar dat verschil dan in moet zitten tussen een veulen en een shetlander...