, maar ik kan nergens een antwoord hier op vinden. Moet je nu het donker is 's avonds het lichtje van de trailer aanhouden? En wat vind een paard prettiger?
Bedankt!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
, maar ik kan nergens een antwoord hier op vinden. 
Judje schreef:Moeten sowieso niet.
Als je het licht 's avonds aan laat in de trailer is het wel belangrijk dat je zorgt dat je er een rood kapje omheen hebt, omdat je anders wit licht naar achter straalt en dat verwarrend is voor andere weggebruikers.
cissy schreef:Judje schreef:Moeten sowieso niet.
Als je het licht 's avonds aan laat in de trailer is het wel belangrijk dat je zorgt dat je er een rood kapje omheen hebt, omdat je anders wit licht naar achter straalt en dat verwarrend is voor andere weggebruikers.
waarom monteren ze dan niet standaard een rood lampje als dat zou moeten tijdens het rijden?
Ik rij gewoon met het lampje aan in de trailer, hele trailer is dan zachtjes verlicht en geen weggebruiker die daar last van heeft hoor.

Je ziet ook vrij goed waar je achterop rijdt imo.
Judje schreef:Moeten sowieso niet.
sflj schreef:Het is gewoon niet toegestaan om anders dan rood licht naar achteren te stralen.
lampje is niet zo fel
ook heb ik bewegingsensor lampjes boven haar hangen, ivm dat ene lampje niet zo fel is
dan kan ik wat zien als ik savonds moet opzadelen
Duke schreef:Overigens voor sommigen: de sommige lichten in trailers gaan wel automatisch aan met je autoverlichting, maar kun je zelf weer uitzetten door aan het ronde kapje (wat over het lampje zit) in de trailer zelf te draaien. Misschien dat niet iedereen dat doorheeft dat dat kan.