Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
jeunesse schreef:Ik vroeg me af met wat jullie het liefst rijden, een echte vrachtwagen (vb voor 2 paarden) of een trailer.
Heb al vaak gehoord dat de meeste mensen toch een vrachtwagen verkiezen, maar ik twijfel nog...
bedankt!
(ja het zal aan mij liggen
jeunesse schreef:Bedankt om me wat te helpen...Ik had gisteren de zoekfunctie gebruikt, maar kon niets vinden(ja het zal aan mij liggen
![]()
Ik zou misschien wel mijn C-rijbewijs willen halen, maar ik vrees dat ik dit zoooooooo niet zal kunnen...
Beter gezegd, ik zie het zeker zitten om ermee te rijden. Maar ik heb al van veel mensen gehoord dat het praktisch examen niet van de poes is (ik woon wel in België, maar veel zal dit niet verschillen zeker?).

pres schreef:Dat is toch niet duur hoor, die vrachtwagen die ik hier heb staan.
Betaal maar een kwartaal per jaar aan belasting en de verzekering stelt ook niet veel voor.
Ik ben vele malen goedkoper uit met die vrachtwagen dan met de luxe auto die ik nodig had voor de trailer.

)sflj schreef:Maar heb je daarnaast geen personenauto dan? M.a.w; doe je de wekelijkse boodschappen ook met die vrachtauto en ga je met dat ding naar de bioscoop / discotheek, zaterdags?
Wellicht ben je dan toch niet zo goedkoop uit?
Ik heb een auto waar ik de trailer mee trek én dagelijks in rij. (heb ook een vrachtauto maar da's een ander verhaal)
Er wordt vaak beweerd dat paarden comfortabeler reizen in een vrachtauto en dat zou best kunnen maar dat het goedkoper (en praktischer!) is, geloof ik niet.
Die vaste kosten van de vrachtauto maken het niet zoveel duurder