Wat kost een nieuwe zijwand voor de trailer

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ulfeino

Wat kost een nieuwe zijwand voor de trailer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-09 15:34

De zijwand van onze licht grijze 1,5 paards Hotra trailer wordt erg slecht.

Misschien zijn er mensen die een nieuwe zijwand in de trailer hebben laten plaatsen of er eentje besteld hebben en hem er zelf in hebben gezet.

Heel graag zou ik willen weten wat de kosten waren en als je het zelf hebt gedaan of dit dan te doen was, ik bedoel hier dan mee of iemand die geen timmerman is en niet in de trailerbouw zit dit zelf zou kunnen zonder er helemaal gestresst van te worden :).

MamaMiesje

Re: Wat kost een nieuwe zijwand voor de trailer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-09 15:39

Misschien kun je mijn zwager even pb'en (Tuihanti); hij heeft vorige zomer de hele trailer gestript en opnieuw opgebouwd. Een houten trailer trouwens en dus helemaal zelf gedaan.

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-09 20:26

Of Ikke, die heeft daarook ervaring mee.
Het hangt er wel van af hoe je trailer is opgebouwd of je het zelf kunt of niet. Als de wand op de bodem staat en de kap ook redelijk gemonteerd is dan kun je het zelf maar niet als de wand naast de bodem staat en de kap er helemaal af moet, als je dan niet handig bent zou ik m wegbrengen.

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-09 21:14

ik heb zo'n 2 jaar geleden een prijs opgevraagd bij wesco.
Meende dat het 375,- was voor 1 zijwand incl montage.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-09 21:19

wij hebben alle wanden en de bodem van onze hotra trailer zelf vervangen. We dachten dat alleen de bodem (binnen 6 jaar...!!) verrrot was, maar toen we begonnen te slopen bleek ook dat de wanden allemaal verrot waren. De kosten vielen door het zelf doen wel mee, maar het is wel precies werk, want het moet er goed gekit weer in, en tussen de bodem en de wand moet het ook goed dicht gemaakt worden, anders kun je beter meteen weer een nieuwe wand bestellen, staat ie maar vast klaar!