Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. BKS schreef:Als het goed is staat in het paspoort vermeld wie het uitgegeven heeft. met deze mensen moet je even bellen. Waarschijnlijk moet je het (aangetekend) naar hun toesturen met de nieuwe gegevens en wijzigen zij dit in het paspoort.
moi22 schreef:BKS schreef:Als het goed is staat in het paspoort vermeld wie het uitgegeven heeft. met deze mensen moet je even bellen. Waarschijnlijk moet je het (aangetekend) naar hun toesturen met de nieuwe gegevens en wijzigen zij dit in het paspoort.
Ja of als je hem niet op wilt sturen ga je even langs. Bij het KWPN zeiden ze tegen mij dat zelfs aangetekende paspoorten wel eens niet aankomen. Als je langsgaat wordt het binnen een paar minuten geregeld. Ik had de reis naar harderwijk er iig voor over.
Voor alleen je paspoort over schrijven hoef je niet lid te zijn van het KWPN alleen als je de stamboekgegevens mee wilt nemen moet dat.

LeOnIe_me schreef:wat houd dat in.. dat alleen op de eerste pagina jou adres komt? en wat wordt er anders verandert bij de stamboekgegevens