Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

helaas heb ik precies hetzelfde. de mijne is ook stekelharig maar mijn stubben past dus ook niet meer. Is begin dit jaar aangemeten en helemaal op maat gemaakt. Ik heb mijn zadelmaker alweer gebeld, ben benieuwd wat ik moet betalen *zucht* Kaka schreef:Mocht ik ooit nog een zadel moeten kopen (nu paardloos), dan wordt het een Wow of anderzins aan te passen zadel. Wat een ellende heb je hiervan he.
Het wordt heel moeilijk om aannemelijk te maken dat het zadel in eerste instantie al niet goed aangemeten was. Laat eens een second opinion doen door een andere zadelmaker, kijk wat die zegt.
Hoeveel moet het opvullen kosten? Ik was altijd met € 25,- klaar.

Chocotof schreef:Ik ben inderdaad al langs geweest bij de betreffende zadelmaker en hij wil er best naar kijken en het desnoods opvullen maar daar moet ik wel mijn portomonee voor open trekken.
Wat prima is als dat nodig is maar ik twijfel of het zadel wel altijd goed gelegen heeft..
Wat je snapt natuurlijk dat ik nu not amused ben met een pony met links en rechts
grote witte plekken.