Gesponserd worden hoe zit dat?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Indomitable

Gesponserd worden hoe zit dat?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-09 22:19

Hoi hoi,

Ik heb maandag heel goed bericht ontvangen. Mijn baas wil mij gaan sponseren met mijn paard :). Zowel voor mij en voor hem is het financieel aantrekkelijk. Maandelijks gaat hij een bedrag overmaken waarvan in ieder geval de stalling geheel gedekt wordt. Daarnaast blijft er nog een bedrag over wat ik voor overige zaken kan besteden, natuurlijk wel voor mijn paard.

Er is al e.e.a. uitgezocht door de account, maar ik ben gewoon een beetje ongeduldig :). Er zal een contract opgesteld worden en ik mag niet direct met het geld te maken hebben, wat ook logisch is (altijd fijn de belasting). Ik vroeg me af of nog meer mensen gesponserd worden en hoe dat dat in zijn werk allemaal gaat. Waar moet je allemaal op letten etc.

Ik ben benieuwd.

cissy

Re: Gesponserd worden hoe zit dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 22:45

bofferd, geef mij zo´n baas, wat doe je voor werk?

ben ook wel benieuwd hoe dat in zn werk gaat, misschien krijg ik ook mn baas zo gek, onze company kleuris oa mooi donker aubergine paars, staat best goed als dekje of deken!

Indomitable

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-09 22:49

hahaha ik realiseer me ook dat ik ongeloofelijk veel geluk heb :). Ik ben manager en ons bedrijf houd zich bezig met de verkoop van administratieve software en aanvullende diensten. Voor de functie die ik heb krijg ik feitelijk te weinig betaald vandaar dat ik dit aanbod heb gehad. En ik krijg aan het einde van het jaar ook nog opslag ;)

Ik ben ook gewoon nieuwsgierig. Mijn baas wil dat ik zelf kan bepalen waaraan ik iets besteed dus vooral daarom vraag ik me af hoe dit in zijn werk zal gaan

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 00:04

Maar rij je dan ook genoeg wedstrijden zodat zijn sponsering ook in de kijker komt?