Ik heb dus een nieuw paard, echt wat ik zocht, ben er helemaal blij mee
Maar nu is het zo, 3 weken geleden wilden we haar naar dr nieuwe stekkie brengen, maar ze besloot niet mee te willen en ging de trailer niet in... Ja 1x maar toen schoot ze eruit.
Dusja, 2 uur bezig geweest en dan gaat de lol er ook wel vanaf, dus weer naar huis gegaan.
Afgelopen weekend is er weer een pogng gewaagd, maar ze doet het gewoon niet, loopt er maar half op, komt omhoog etc etc maar NIET erin
Maar het is nou echt een probleem, ze moet VOOR half september op haar nieuwe plek staan, omdat in oktober de groepen in stallen worden gezet, en dan kan ze er dus niet meer bij. En ik ga ook nog 13 september op vakantie, lekker hectisch dus.
Nu heeft de exeigenaresse(waar ze dus nu nog staat, lekker op de wei) geopperd dat ze de zomer nog mag blijven, tegen weidetarief, maar daar heb ik niks aan...
Ze staat nu teverweg om er zomaar even langs te gaan, ik werk fulltime.
En dan zit ik ook met het probleem dat ze in oktober er dus niet meer bij kan op haar nieuwe plek, en ik haar noodgedwongen maar op een pensionstal moet zetten, en dat wil ik dus niet
ze is nog maar net 2 jaar...Ik wilde haar sowieso tm oktober 2010 in de groep laten staan, maar op deze manier komt ze daar dus niet...
Heeft iemand hier nu een idee?? Evt een oplossing?
Weet iemand hoe het precies zit?? Heb haar rechtstreeks van de fokker, is 1x als veulen op de trailer geweest. En nu vertikt madame het dus. En ze is echt niet bang
er zit gewoon een kop op...En ik weet het even niet meer, heb ik een perfect paard gevonden, krijg je dit

.