Wat voor het lenen van een trailer?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

mo1988

Wat voor het lenen van een trailer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-09 11:37

Voor mijn wedstrijden mag ik een trailer lenen van iemand van stal. Ze wil er geen financiele vergoeding voor hebben. Maar om nu 1 of 2x per maand de trailer te lenen en er niets voor te geven vind ik ook niet zo...

Nou vroeg ik me af wat jullie voor het gebruik voor een trailer moeten betalen/geven etc... Of miss leuke ideeën hebben.

Zelf heb ik al twee keer een grote taart gebakken, maarja, wat anders is miss ook wel leuk :P

Anoniem

Re: Wat voor het lenen van een trailer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 11:38

bosje bloemen?
als ze geen geen financiele vergoeding wilt, zou ik die ook niet geven, maar eerder iets anders, iets persoonlijkers

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 11:39

Wij lenen onze trailer wel eens uit aan goede vrienden van ons. Ik wil er absoluut niets voor hebben, maar hij staat er op dat ik iedere keer 10 euro aanneem.

sammie18

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 11:48

Ik leen van een stalgenootje met enige regelmaat de trailer, ze hoeft er niets voor te hebben en ik werd ook voor gek verklaard dat ik een doosje merci had gekocht voor haar. Nu heeft ze laatst gezegd dat ze wel eens een nieuw hoofdstel wilde hebben en heb zo eens gevraagd wat ze dan precies wilde. Dus heb nu een hoofdstel van Harry's Horse besteld, welke ze zeker mooi gaat vinden.

Ik vond wel dat er wat tegenover mag staan, ik kan de trailer zo een hele week meenemen. En daarnaast is ze ook nog mijn kapster, en voor knippen en verven wil ze ook al niets aannemen omdat ik ook al een paar keer mee ben geweest naar de kappersschool. Dus zo heeft ze iets waar ze blij van word en ik heb toch niet het gevoel dat ik misbruik maak van de situatie, ik vond het namelijk best vervelend om het steeds aan haar te vragen of ik de trailer mee mag nemen.

Butsmuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 12:49

Een tegoedbon van de aanhangerboer voor een servicebeurt voor de trailer? Heeft zij minder kosten en weet je meteen dat de trailer die je leent ook helemaal in orde is. ;)

En anders een bloemetje of etentje. Of sop de trailer eens helemaal van boven tot onder, zal ze ook blij mee zijn?

chrisje_83

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 19:00

Ik heb een poosje van een stalgenoot een 2 paardstrailer mogen gebruiken. Ik heb haar daar eens een paar keer merci voor gegeven en later een PK pad in de kleur die ze graag wilde :D

Divine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 19:34

Oeh, die tegoedbon voor een servicebeurt is ook een goeie! Of inderdaad, een mooi shabrak, setje nieuwe teugels oid.
Of iets voor thuis, klein mandje met bloemetjes, hoeft ook niet zo duur te zijn.

ingvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 17:29

ik dacht ook aan een servicebeurt, of misschien een keer een goede schoonmaakbeurt voor binnen en buitenkant?
Of evt benodigdheden voor de trailer.

flappaashaas

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 17:34

Luister eens heel goed als ze het heeft over dingen die ze graag (voor haar trailer of paard) wil hebben,als het een duurder cadeau is kun je het na een paar keer lenen geven,bijv,
een servicebeurt of een sopbeurt,mest haar stal spontaan uit,help haar bijv. met klusjes e.d

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 17:36

Een servicebeurt is idd een goed idee, en misshien is het een verrassing om haar box eens een flinke opknapbeurt te geven?