Nu heb ik 2 jaar lang een verzorgpony gehad. Ik heb haar vorige week gekocht. Alleen weet ik niks van haar ouders of over haar verleden. Nu ben ik wel benieuwd óf dit te achterhalen valt.
De exacte leeftijd weet niemand. Ze is geschat op 19. Ze heeft 7 jaar bij de oude eigenaresse gestaan, en is daar gekomen zonder paspoort. Ze hebben toen zelf een paspoort laten maken, maar hier staan uiteraard bij haar ouders: "onbekend".
Ze is een daarvoor een aantal jaar bij een gezin geweest, ze is daar niet geboren, en deze mensen weten niks vaan haar.
Het enige wat duidelijk is: Ze is een new-forest x arabier. Verder weet ik niet of ze de naam 'Beauty' al gekregen heeft bij de geboorte.
Wie kan mij op weg helpen, en weet hoe ik kan achterhalen waar ze is geboren, en wie haar ouders zijn?
. Zij waren al eigenaar nummer 3 van mijn toen nog veulentje en zijn moeder. Maar helaas kwamen ze van een vage handelaar vandaan, die mijn paard vanaf 2 weken oud al binnen heeft gekregen van een ouder mannetje. Dat was het verhaal, maar was niet meer te achterhalen wie enzo. En hoe kom je dan achter de vader? Het kan van alles geweest zijn......