MERRIE VEULEN GEZOCHT

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xlenngp

MERRIE VEULEN GEZOCHT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-09 10:20

Hallo,
ik ben op zoek naar een merrie veulen uit het jaar 2009.
Ik ben zestien jaar oud en moet het veulen zelf betalen. Daarom ben ik op zoek naar een veulen in een wat lagere prijsklasse.
Het veulen gaat zijn eerste 3 jaren naar een opfok op Texel. Wanneer het ingereden is wil ik er dressuurwedstrijden mee gaan rijden (dus op zoek naar een veulen die dressuurgefokt is). Maar natuurlijk ook bos- en strandritten maken en gewoon lekker buitenrijden. Heeft u iets voor mij?
groetjes :wave:

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 10:22

Om nu al te bezuinigen op de kosten is niet erg slim. :n
Hoe wil je in de toekomst dan rondkomen als het nu al niet veel mag kosten?
Als het veulen toch 3 jaar in de opfok gaat, waarom dan niet 3 jaar doorsparen en dan een paardje kopen?

Dit staat hier trouwens verkeerd, ik tem even.

xlenngp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-09 10:29

Silence schreef:
Om nu al te bezuinigen op de kosten is niet erg slim. :n
Hoe wil je in de toekomst dan rondkomen als het nu al niet veel mag kosten?
Als het veulen toch 3 jaar in de opfok gaat, waarom dan niet 3 jaar doorsparen en dan een paardje kopen?

Dit staat hier trouwens verkeerd, ik tem even.

Omdat ik gewoon een niet te duur veulen wil aanschaffen. ik kan in de toekomst wel gewoon rondkomen want ik werk ook.

lientje89

Re: MERRIE VEULEN GEZOCHT

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 10:54

maar een veulen kan ook ziek worden of gewond raken in de opfok en dan zullen er toch ook een hoop kosten bij komen kijken,
dus daarin ga ik mee met silence.. waarom niet nog even doorsparen?

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 12:14

En wat als dat veulen iets ernstigs overkomt voordat je ermee kunt gaan rijden??
Je hebt nu geen tijd, nauwelijks geld en je wil er kennelijk de komende tijd weinig tot niks mee gaan doen.

Sorry hoor, maar waarom spaar je de opfokkosten niet gewoon op en koop je een paard op het moment dat je wel geld, tijd en ruimte hebt om dat paard te houden.
Been there, koop je een veulen, blijkt het dadelijk een draak van een bok te zijn waar alleen een prof mee uit de voeten kan. Ben je een hoop geld kwijt en heb je nog steeds niks.

aslo

Re: MERRIE VEULEN GEZOCHT

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 13:06

En aan een leuk dressuur gefokt veulen hangt toch nog wel een redelijk prijskaartje. Die koop je niet onder de 1000,00 euro.

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 13:22

Dit topic hoort op EA-GZ PP maar aangezien de TS nog niet genoeg berichten heeft om daar te mogen posten wordt dit topic gesloten.
TS klik even op deze link http://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Help#Waaro ... e_kudde.3F en lees even goed door hoe, wanneer en waar je een topic als dit aan mag maken.
Hier nu een slotje.