Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Miss_Montana schreef:Ik denk dat je het beste haar telefoonnummer kunt vragen. Dan kan je zelf even bellen zodat je haar in het echt hebt gesproken. Als ze dan niet komt opdagen kan je (evt met een ander telefoonnummer) bellen waar ze blijft en haar vertellen dat je niet graag in de maling word genomen. Geeft ze haar nr helemaal niet dan weet je al genoeg. Zoals het er nu naar uitziet is ze er niet heel erg serieus mee bezig. Dus als ik jou was zou ik andere kopers ook gewoon laten kijken naar je paardje.
jelledaantje schreef:had ook al naar haar nummer gevraagd dat geeft ze ook al niet teminste ze gaf daar geen antwoord op
Als je nog andere geinteresseerden hebt gewoon lekker daarmee verder gaan. Je kan het beste geen mails meer sturen uit jezelf en als zij je nog een mail stuurt gewoon geef je geen antwoord op haar vraag maar vertel je aardig dat je vanaf nu alle contact telefonisch wil hebben en dat zij jou kan bellen. Stuurt ze weer een mail terug reageer je er niet meer op.
Miss_Montana schreef:jelledaantje schreef:had ook al naar haar nummer gevraagd dat geeft ze ook al niet teminste ze gaf daar geen antwoord op
Nouja, dan zou ik haar gewoon ff lekker links laten liggen hoorAls je nog andere geinteresseerden hebt gewoon lekker daarmee verder gaan. Je kan het beste geen mails meer sturen uit jezelf en als zij je nog een mail stuurt gewoon geef je geen antwoord op haar vraag maar vertel je aardig dat je vanaf nu alle contact telefonisch wil hebben en dat zij jou kan bellen. Stuurt ze weer een mail terug reageer je er niet meer op.
annastasia schreef:Ik zou hier verder geen aandacht meer aan gaan besteden.
Als degene echt geinteresseerd is in de pony, dan belt ze je wel!
Gewoon rustig afwachten tot er een ander langs komt welke wel serieus is en komt kijken etc.
Als je geen trailer hebt........... Geen probleem, er zijn er tegenwoordig zat te huur!

tjady schreef:Als ik jou was zou ik geen enkele reactie meer aan haar geven en je pony gewoon verkopen en niet meer aan haar ookal wil ze hem uiteindelijk weer wel. Zij kan hem alleen nog krijgen voor het dubbele van de vraagprijs.
Blijheid schreef:Dat is een nette oplossingMisschien iemand met telefoonangst?
Ik zou je pony in elk geval niet reserveren. Je kan haar een email sturen dat je het niet erg vind om te wachten tot ze komt kijken, maar dat je hem niet voor haar vasthoud dus dat iemand die sneller komt kijken hem ook gewoon mag kopen.
Als je zelf gewoon netjes blijft lijkt me dit absoluut geen probleem. Je hebt nu meerdere keren zelf aangegeven om eventjes te bellen, je wilt evt. zelf naar de mensen bellen. Allemaal heel netjes en aardig, maar ergens moet toch een grens zijn
Kaisa schreef:Blijheid schreef:Dat is een nette oplossingMisschien iemand met telefoonangst?
Ik zou je pony in elk geval niet reserveren. Je kan haar een email sturen dat je het niet erg vind om te wachten tot ze komt kijken, maar dat je hem niet voor haar vasthoud dus dat iemand die sneller komt kijken hem ook gewoon mag kopen.Als je zelf gewoon netjes blijft lijkt me dit absoluut geen probleem. Je hebt nu meerdere keren zelf aangegeven om eventjes te bellen, je wilt evt. zelf naar de mensen bellen. Allemaal heel netjes en aardig, maar ergens moet toch een grens zijn