Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Morrie05 schreef:Ik weet wel zeker dat ze bang is, ik zou elke dag weer oefenen om hem in de trailer te krijgen, dat je hem met een longeertouw in de trailer moet doen zeg al genoeg over het vertrouwen tussen jullie, hij zou gewoon de trailer op moeten gaan, ik heb met die van mij geoefend elke dag een maand lang, ik ging in de trailer staan, zij ging dan stil staan voor de trailer omdat ze er niet in wou, ik ben gewoon gaan wachten in de trailer tot ze er zelf in kwam, niet trekken niet duwen geen touw erachter en helemaal alleen. Ik laad haar nu alleen op en af.
JSCAA schreef:ik heb precies het zelfde met mijn paard,
alleen die is niet van de trailer gevallen , die doet het wss omdat hij een aantal keren achter elkaar aan naar de kliniek is geweest , is die van jou ook ergens geweest wat ze niet zo leuk vond ? en dat ze daarom zo moeilijk doet?
Puchje schreef:Ze is niet duur voor wat ze biedt...
Ik quote mezelf nog maar een keer.Puchje schreef:Je zou gelijk kunnen grijpen naar grote namen zoals de Balingehof, TwoMoons of Annemarie van de Toorn, je zou ook eens een grondwerkclinic kunnen volgen of bij kunnen wonen.