Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
#Ymke# schreef:Ik heb een jaar of 5 geleden een nieuwe hotra salinero gekocht en volgens mij heb ik er toen iets van 3800,- voor betaald bij BK trailer in Barneveld.
caspar2007 schreef:#Ymke# schreef:Ik heb een jaar of 5 geleden een nieuwe hotra salinero gekocht en volgens mij heb ik er toen iets van 3800,- voor betaald bij BK trailer in Barneveld.
daar heb ik ook geinformeert en daar kost hij nu E 4575,-
dus datis best flink omhoog gegaan dan.
dan mag ik er wel 1 aanschaffen voor januari voordat de prijzen weer omhoog gaan.
caspar2007 schreef:#Ymke# schreef:Ik heb een jaar of 5 geleden een nieuwe hotra salinero gekocht en volgens mij heb ik er toen iets van 3800,- voor betaald bij BK trailer in Barneveld.
dan mag ik er wel 1 aanschaffen voor januari voordat de prijzen weer omhoog gaan.
#Ymke# schreef:#Ymke# schreef:Ik heb een jaar of 5 geleden een nieuwe hotra salinero gekocht en volgens mij heb ik er toen iets van 3800,- voor betaald bij BK trailer in Barneveld.
[/quote]