Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Er zijn ook overal op het erf ringgetjes om de paarden aan vast te hangen, toiletten zijn er ook buiten en we wonen daar dus drank is ook te verkrijgen

aslo schreef:Nou ziet er top uit hoor, kwijl
Tja, hier in NL zou je bijv. voor zoiets al gauw 250/300 euro per maand kunnen beuren (allin). Ligt eraan bij jullie hoeveel interesse er is, dus vraag. Hoe groter de vraag, des te meer kun je 'vangen' zeg maar.
. Ik vind 200€ een nette prijs, zeker met piste, kasten, mooie grote boxen. Qua weides, mss handig die volgend jaar opnieuw in te zaaien. Op de buiten is handig ivm wandelingen, mss kun je wandelingen promoten als die daar in de buurt zijn? mss richting toerisme gaan, ivm twee studios? Allesinds een prachtige omgeving. Feit dat er nu weinig reactie is ligt zeker niet aan je prijs, maar eerder aan het feit dat de paarden nu momenteel gewoon op de weides staan. Maak flink wat reclame in de buurt, op wedstrijden, supermarkt, ruitersportwinkel,... Zodat de mensen weten dat jullie stallen verhuren. Binnenkort zal er wel meer reactie komen denk ik, wanneer de winter weer dichterbij komt. Prijs hoef je niks aan te veranderen, zeker voor de zomer niet, betwijfel wel of je niet tekort gaat komen met de winter, zeker als je goed wil bijstrooien, goed hooi geven, goed krachtvoer wil aanbieden...Ik zou mij er iig goed mee amuseren, zo'n mooie locatie. Kun je zeker wat van maken.
)